torsdag den 15. december 2011

Om sære gaver, til sære børn

Absolut et pointeløst indlæg her til morgen - er voldsomt træt...
Superbaby er snottet, og kan åbenbart kun sove, draperet udover min overkrop, som et stort, snottet slips.
Det ligner der har været skovsnegle-væddeløb på forsiden af den tshirt jeg sov i, for hun har kørt ækle snotspor ud over den, på kryds og tværs.

Mellempigerne har lige haft et animeret skænderi, omkring Hulks udtalelser om at hun godt gad redde et egern, der var blevet kørt over.
Det har de talt om før, og nu har Frk Fantastisk lige sagt at det var "megaklamt" og til gengæld fået den vildeste svada fra sin gnavne søster, der absolut synes man skal hjælpe, hvor man kan - også overkørte og ulækre dyr....
Det fik mig til at tænke på nogle bamser jeg engang havde set, der forestillede døde dyr.

Jeg mente jeg havde blogget om det sidste jul,og ledte lige bloggen igennem.
Fandt det ikke, men fandt disse gode forslag til sære gaver i stedet, hvis nogle af Jer er blanke for ideer:
Behåret dukke
Diverse mærkelige gaver

Men bamserne findes altså.
Og de er faktisk ikke rigtigt charmerende - tror ikke engang Hulk vil kunne finde kærlighed til de her udsplattede små kræ.
Men man ved selvfølgelig aldrig...

edit: hov her var indlægget jeg ledte efter.

4 kommentarer:

Julie Stuhr sagde ...

Jeg har set de bamser før, og jeg synes de er søde og sjove :D
Mine ildere har en roadkill-seng, der forestiller en udsplattet kanin. Meget bizart, i know.

Ditte sagde ...

Der er link til roadkill bamserne her:

http://www.roadkilltoys.com/

Stine Barselsfeber sagde ...

Se det er sådan nogle du burde udlodde i en konkurrence! Er sikker på at jeg ville vinde hvis du gjorde :-)

superheltemor sagde ...

@Julie: det er da fantastisk!!! Havd jeg ildere ville jeg klart også give dem sådan en, haha!
@Ditte: tak;)
@Stine: ja det ville give totalt god mening!