søndag den 18. december 2011

Om grimt hår og alkohol

Mit grimme hår, er skyld i manglende blogpost i dag.
Følte mig simpelthen så kikset til julefrokosten i går, at jeg drak mere og hurtigere end jeg plejer.

Det var faktisk en rigtigt god fest, og jeg fik talt med en hel masse mennesker.
Og grinet af dem der var fuldere end mig.
Havde sagt til Ninjaman at det nok ikke blev alt for sent, for jeg skulle i teater med de tre store af vores piger - og ville gerne være frisk.
kl 20 smsede jeg:"det bliver lidt sent alligevel, er lidt fuld..."
kl 22:"megafuld,megasent..."
kl 23:" venth ikr oppe, det er sjovt"
Og ved 2 tiden må jeg have sat mig op telefonen og sendt kryptisk besked:"wejehjjfkeqqwq"....

Det var ikke teatertur jeg gad allermest da jeg blev vækket kl 10, af børn der spillede blokfløjter...
Hvæsede en trussel om hvad der ville ske med de fløjter, hvis de ikke straks stoppede.

I bussen glædede pigerne sig og snakkede og snakkede og snakkede...
Det var en god nok forestilling - havde nok været bedre, hvis jeg ikke havde haft så meget lyst til at kaste op.

Har forsøgt at skrive ordentlig blogpost hele dagen, men bogstaverne flimrer lidt. Lodtrækning af vindere orker jeg heller ikke lige.
Skyder skylden på manglende skriveevner på mit hår i dag.
God søndag til jer.

6 kommentarer:

Topsi sagde ...

Du er på ingen måde alene om den følelse. Dårligt hår er en bitch!

SourPuss sagde ...

Det er aldrig sjovt at have ondt i garnet. God bedring.

Anonym sagde ...

Tænker at man selv er ens VÆRSTE kritiker, så jeg er sikker på dine omgivelser syntes du ser flot ud. Lidt svært at bedømme når man ikke kan se et billede :)

Lisa

Anonym sagde ...

Åh hvor jeg griner - ikke på den onde måde - men på den "hvor jeg bare kender det " måde :-) Håber altså at se et billede at det hår - det er sikkert ikke så slemt, som du selv synes????

superheltemor sagde ...

Tak, i er søde!
Og ja - haha: ondt i håret!
Flasher ikke fotos, men det ER altså ikke pænt, tro mig! Selv Ninjaman - der ellers er god til komplimenter, siger det ligner jeg har klippet mig selv...

Anonym sagde ...

Grimt hår, som undskyldning for at drikke sig i hegnet.

Den var ny (og bliver lagret til senere brug...)