onsdag den 14. december 2011

Om det der kærlighed - del 7.1

(kom til at slette indlæg fra i går, så her er det i ny, udvidet version)

Føljeton del 7.

Ninjaman slog op med kæresten alligevel, og det frydede mig faktisk, selv om jeg stadig ikke vidste om jeg turde tage springet.
Han var ikke nogens nu.

Så inviterede han mig ud, som tak for lejlighedsmaling.
Den date er beskrevet før, HER.

Det blev, som sagt ikke der vi kyssede første gang.
Savlen, piercing og mærkelig film lagde ikke rigtigt op til den slags!

Som ugerne gik, fik vi sværere og sværere ved at lade hinanden være.
Lavede stadig alle opgaver og gruppearbejde sammen, og til fredagsbar og fester sad vi så tæt, at det var svært at forestille sig at vi "bare var venner".

Det her foto er fra en vilkårlig fest det efterår. Bemærk kropssproget - kan man gætte vi er forelskede? Vi var gode til at holde det hemmeligt, ikke?
(og nej - jeg ved ikke hvorfor han har fjerboa på, eller jeg forsøger at lave kaninører på mig selv...)

Vi kyssede første gang til en fest.
Og blev enige om ikke at gentage det, før jeg havde taget en beslutning om hvad jeg turde eller ikke turde.
Vi kyssede også til næste fest.
Og blev enige om det samme...

Og næste, og næste, og næste....
Hvor meget vi end besluttede os for at holde os fra hinanden, ind til jeg var klar, så røg de planer lidt hver gang der var øl ind over.

(fortsættes)

11 kommentarer:

Kristine Sejr sagde ...

Der er intet i verden så vidunderligt som kærlighed. Tak fordi du deler.

Anonym sagde ...

Hahahaha, den første date er dælme sjov! Det er den slags dates der fører til noget stort. Fuck, hvor er det en dårlig ide at få en tungepiercing på første date. HAHAHAHA.

Anonym sagde ...

Hov, den anonyme er altså mig. Maren :)

KaDaHoe sagde ...

Fantastisk føljeton, men alt alt for korte afsnit :)
Tak fordi du deler!

Fortæller Heksen sagde ...

Sidder sq med en lille tåre i øjenkrogen, det må være træk vinden..;0) Tak for skønne afsnit om dit og Ninjamands møde. De er helt perfekte i længden. Glæder mig til mere.. :0)

Rikke sagde ...

Må jeg spørge dig om noget helt helt andet?
Hvad synes du om bloggeren Bitterfissen Bethany - hvis du da har en mening om hende?
Kram :)

Stinne sagde ...

synes da det er sødt at I deler en fjerboa - det er jo bare så ingen af jer bliver forkølet.

gravidgrahvad sagde ...

Som jeg skrev til indlægget, der forsvandt, så er det altså ikke spor mærkeligt, at I har fået smukke børn!

superheltemor sagde ...

@gravid:haha tak - tror det er hans gode gener mest;)
@stinne:ja sådan en varmer jo helt vildt
@Rikke: hm... Ved det ikke. Personligt er jeg tyndhudet og ville blive ked af at blive nævnt hos hende. Blogger kun fordi det er hyggeligt, og ville føle det blev ødelagt hvis jeg blev hængt ud der, og efterfølgende jagtet af hatere.
@fortællerheks: Haha, sentimentale rad! Fantastisk føljeton du har, iøvrigt også!
@kadahoe: hæhæ - pinebænk, kaldes det
@anonyme Maren: ja det er en hardcore dårlig ide.
@Kristine: det er jo det det er...
14. dec. 2011 17.28

Idalicious sagde ...

Jeg tror ikke det er din arm der laver kaninører, hvis det er nogen trøst. din arm er den med smøgen og den der ser ud til at være bag dit hoved og kaninørerne er hans?

Anonym sagde ...

Ninjamand ser lidt eksotisk ud? Hvor er han mon fra (altså bortset fra Rødovre eller Herning eller noget andet kækt man kan svare til sådan et spørgsmål :) )
I er nu søde og flotte ..
Kh, Anna