torsdag den 11. november 2010

om julegaver del 2

Jaja, jeg VED godt det er tidligt at tænke på det, og at I sikkert er flere der hader julen, og får myrekryb når man nævner det for tidligt.
Det er altså bare ærgeligt, for jeg sidder og finder sjove ting, som jeg trænger til at vise til nogen...
Jeg har lige fundet denne her skøre butik, hvor jeg muligvis godt kan finde nogle gaver.

Til krea-girl, der gerne vil tjene lommepenge: sit helt eget, private, magiske, lommepenge-viskestykke.
Til frk fantastisk: en hovedpude, der skal minde hende om at BÅDE hende og sovekaninen, skal blive i deres seng, og ikke hente farmand 10000 millioner gange hver nat

Til mig selv: fingre der kan stryges på, og pege på pletter. Genialt! jeg spilder altid vildt meget på mit tøj, men hvis jeg stryger sådan nogle her på, tror folk bare det er kunst, i stedet for sandheden: at jeg bare er en sjusket husmor
Til Ninjaman og superbaby: ride-a-dad tshirts. Ninjaman har simpelthen tshirt på, med saddel og stigbøjler trykt på ryggen, og superbaby har så den matchende cowboytshirt på!

Mon ikke der er nogen der bliver glade?

4 kommentarer:

Mette Marie sagde ...

Jeg blev i hvert fald glad for linket. Der er nogle ret sjove varebeskrivelser.

Man kunne også få duelighedstegn til voksne blandt andet et for "achivement in crappy D.I.Y."
Måske det var noget til gaffatapeninjaen?

Malou Klidmoster sagde ...

Hallo, de der 'peg på pletten' skal jeg da lige ha' bestilt 100 pakker af. De er for fede (og jeg har hårdt brug for dem) :-)

Rikke R sagde ...

Men en sjusket husmor gider vel ikke stryge de mærker på.?:-)

superheltemor sagde ...

Fantastisk ide Mette Marie! Og han synes gaffatapeninha er et fedt navn i øvrigt!

Point taken Rikke... Måske de kan gaffaes på?

Godt du også er til dem, klidmister;-)