søndag den 4. december 2011

Vind kylling - og lodtrækning af vindere

Bobles har lavet deres sjove tumledyr i nye vinter-farver, og hvis I smider en lille kommentar herunder, er i med i lodtrækningen om en jadegrøn kylling!
Skal hilse fra mine børn og sige, at kyllingen er eminent til "jorden er giftig lege" ! Vinderen trækkes næste søndag.
--------------
Et "rigtigt" blogindlæg er i støbeskeen, og en ny adventskonkurrence også - men er kommet til at love mine unger at de må julepynte, og jeg er nødt til at supervisere lidt, for at de ikke går helt amok...

Først lige en lodtrækning:
Vinderne af 2 x 2 spil fra hasbro er: kongmorsverden og Annemette R.
Vinderen af coolstuff er: Runa
Send mig en mail på superheltemor @ live dk alle tre! Tillykke!

229 kommentarer:

1 – 200 af 229   Nyere›   Nyeste»
Anonym sagde ...

Nej den vil jeg ha moar, siger Nikolaj:-)Måske superpigernme kan charmeres af en skøn 3½-årig ;-)
Signe

Nina sagde ...

Elsker bobles og det gør mine børn heldigvis også. Så måske er vi heldige at udvide bobles familien herhjemme :)
Nina

K sagde ...

Vi vil SÅ gerne have flere Bobles herhjemme da! Ungerne elsker simpelthen at lege med dem! Krydser fingre helt til næste søndag :)

Karina/Tungelunden sagde ...

Elsker bobles og den kylling må hjertens gerne bo her hos os :)

Tina sagde ...

Hermed et lod!

Modedullen sagde ...

Er stadig Bobles-novice, så jeg må være med - ungerne ville elske den!

mvh
Mette

LiseCecilie sagde ...

Her må jeg være med. Victor vil elske den.

HelleA sagde ...

Den kylling skal være meget velkommen til at komme og bo hos os :)

Camsen sagde ...

Send bare den lille kylling herhjem, så skal vi nok sørge for at lege med den hver dag ;)

sarahgraphics.dk sagde ...

Fantastisk blog :)

hvordan har du mon overskud til at skrive så meget og så tit?

Serina ville være lykkelig over en kylling ;)

Anne N. sagde ...

Kender en lille én, der vil blive rigtig glad for sådan en.
God anden søndag i advendt :)

Ditte sagde ...

Og genial som ammeskammel, hvis man har korte ben og høj sofa ;)

Den Klodsede Ælling sagde ...

Genialt og simpelt legetøj som jeg da med glæde tager imod;)

Anonym sagde ...

Dejlig ekstra julegave til min lille søn :)

Lisa

Caroline sagde ...

Åh, den vil min skønne guddatter elske! Og jeg ville elske at kunne give den til hende:)

Thilde sagde ...

Den vil jeg (og nok især min datter) gerne vinde!!

Line-mor sagde ...

Ja tak til endnu en Bobles! :)

Katrine Reher sagde ...

Åh, min lille niece ville elske en kylling - og kysse-tanten ville elske at give den til hende.

Maria Harrits sagde ...

Åh, det ville være skønt!

Therese sagde ...

Jeps, den ryger i mine unger institution hvis jeg vinder!!!

Majseritaz sagde ...

Jeg er med... :-)

Camilla A. sagde ...

Den vil jeg gerne vinde!

tumling sagde ...

Vil gerne deltage

Charlotte sagde ...

Den kunne min kærestes søde lille niece vist godt tænke sig af os i julegave :)
Hilsen charlotte.sorensen@live.dk

Stine sagde ...

Jeg er med!

Anonym sagde ...

Lækker give away :) den vil jeg genre vinde:)
malene@teamgammeltoft.dk

Else Marie sagde ...

Den vil jeg gerne vinde!

Debbie sagde ...

Jeg vil rigtig gerne vinde kyllingen :)

Anonym sagde ...

Den ville jeg sørme gerne vinde til mine små niecer!

/ Amalie K.J., Aarhus C

Anonym sagde ...

Amalie K.J., Aarhus C = amalie@amaliekier.dk
:)

Zencilie sagde ...

Pip pip piiiip! Rigtig god 2. søndag i advent ;-)

Dorthe K sagde ...

Bobles er blandt favoritlegetøjet her - og en kylling ville være SÅ velkommen:-)

May Anne sagde ...

bobles den må genre flytte ind her...

Anonym sagde ...

Åh, den ville jeg sørme gerne vinde! Venligst M, som ikke kan finde ud af at smide en kommentar uden at være anonym! :(

the_fynne sagde ...

Den vil min lille krugtugle gerne eje!

Anonym sagde ...

Ih den ville falde på et meget tørt sted ;-) Min 1-årige bjergbestiger-/spiderman-søn kravler op på ALT! - spisebordet er yndlingsudfordringen. Vi kunne virkelig godt bruge et mere aldersvarende Mount Everest:-)
KH Mor M (-ved heller ikke hvordan man ikke er anonym)

Sophie sagde ...

Jeg er med!! :)

Mette sagde ...

I'm in :-) Mette

Anonym sagde ...

Elsker bobles :)

Hilsen Mathilde

Missengustav@gmail.com

Anonym sagde ...

Uh, den vil mine drenge elske at lege med :-)

Knus
Krissy

Rebekka sagde ...

Jorden er ikke andet en giftig herhjemme (i hvert fald, hvis man skal tro ham på 4), så ville da være skønt med en træde kylling, så det var en smule lettere at komme fra køkkenet og ud på toilettet - pt bruges bøger som en for for skøjter; en ide, som moren (mig) ikke er helt pjattet med, da der går en del bøger til på den måde (og det ikke altid er hans egne).

Julie NN sagde ...

Hvis jeg skulle vinde kyllingen vil jeg give den til min søde niece på 4 år :)!

Kh. Julie

Albertesmor sagde ...

Kære Kylling... Kom hjem til os. Her der varme i gulvet, som du skal stå på og masser af kys til alt legetøjet. Vi lover at passe godt på dig, kylling!

Stine A E sagde ...

Yeah, fantastisk ekstra julegave til min datter. Dejlig farve :)

Babushkainde sagde ...

Den skal da hjem til min datter. Vi har ikke et eneste bobbles dyr, og de er ellers så fine.

Dragonfly sagde ...

Åh bobles! I'm in:-)

S.Sall + C.Kistrup Hansen sagde ...

Den fine vinterkylling må godt flytte herhjem til vores dejlige tumledreng.

Betina sagde ...

Uhh den er fin :) er med...

Merete sagde ...

Der var den jo.. julegaven til min lille nevø. Haps! :)

Julie sagde ...

Ville være skønt at vinde sådan en, så mine 2 drenge kunne få brændt noget krudt af :)

Tania Øster sagde ...

Ta' mig! Ta' mig!!!!!
Kh. Tania

Anonym sagde ...

Den vil vi bare så gerne vinde. Katrine

Anonym sagde ...

Den vil være en perfekt dåbsgave til min lille søn som skal døbes på søndag:) Hilsner fra Pernille

Sur På Natur sagde ...

Når der nu er en kylling fra Tølløse, så bør der også være en kylling fra Stilling..

Marie P. sagde ...

Nu VIL jeg altså vinde :-) Den står på både Ellens og Alberts ønskelister.... Krydser, krydser, krydser alt hvad jeg har ;-)

Feministen sagde ...

YEAH, bubbles. Krydser fingre for det bliver mig:)

Anonym sagde ...

lille kommentar fra Nicole

Jullesmor sagde ...

uhh elsker bobles

Marie sagde ...

send venligst lille grønne kylling til Amager! :-)

BeaSilkeDesign sagde ...

Jeg er da helt klart med...

Mia fra Makværket sagde ...

båk båk, kylling til miiig!!

Nya Holm sagde ...

Den vil vi gerne vinde

Sara sagde ...

Jeg er med!!

Charlotte Thing sagde ...

Lucky number 65...:) Jeg vil også være med

Anonym sagde ...

Det må snart være min tur til at vinde - Så jeg melder mig også på banen. Charlotte

Luna sagde ...

Oh yes! Den skal jeg da have!

Anonym sagde ...

Mine drenge vil GERNE springe rundt på sådan en.

Hilsen Mette
metpet1980@hotmail.com

Lirum sagde ...

Min søn ville elske den!

annika Nielsen sagde ...

Elsker kyllinger og bobles

merete sagde ...

mine tre drenge og deres lille lillesøster ville elske bobles :-)

Lis sagde ...

Ih, min yndlingsfarve er grøn, så jeg er helt klart med :)

Marie Ravn sagde ...

Ih, min datter der lige har lært at kravle trænger til en lille bobles kylling, så hun ikke skal lege med støvsugerslange, håndvægte, malerbøtter og hvad hun ellers tumler rundt og finder i vores rod!

Karina sagde ...

Jeg vil rigtig gerne smide et lod i bøtten :o) Tak.. :o)

heslom sagde ...

Lige noget for Sigurd :-)

LUS sagde ...

Perfekt julegave til min venindes søn.

Anonym sagde ...

Den må gerne bo hjemme hos os.

charlotte_jacobsen sagde ...

Putten der er farmors pige vil elske at have kylling til at hoppe op og ned ad - og op og ned igen igen og igen - PUTTEN ER NEMLIG ET LILLE KLATREMONSTER HAR VI FUNDET UD AF :)
Hej fra Putten og farmor

Britt sagde ...

Den passer lige til min søn på 5, der pt bruger en stor del af sin indeleg på "Jorden er giftig" - måske kunne den så afløse sofabordet som punkt på ruten...

Anonym sagde ...

Den vil være helt perfekt til lillen :-)

HIlsen LOuise
LOuiseoest@hotmail.com

Helle Salling sagde ...

HAPS HAPS HAPS den hapser jeg da lige ;-) Det MÅ da snart være min tur til at vinde - sikke en læker præmie :-)

Cecilie H sagde ...

Den vil jeg gerne vinde til min mindste bedsteven på 3 år til jul :0)

Glædelig anden søndag i advent - Cecilie

Lene's kage-design sagde ...

ville elske at kunne give mine børn sådan en kylling :)

Sara P sagde ...

sådan en gad bestemt godt at bo her:)

Ann Cathrine sagde ...

Hvis jeg vandt denne, ville det være det første stykke legetøj til mit barn - som lige nu befinder sig i Kenya. Og som jeg skal hente i det nye år :-)

Anonym sagde ...

Mine tvillingepiger på 13 mdr vil elske at bekravle den. sfvulff@yahoo.dk

Karne sagde ...

Den er sød - min nevø ville elske den i julegave!

Barbara sagde ...

Smider hermed en kommentar ;0)

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Årh en lækker kylling... Den vil Fleur og Mor her gerne vinde! :-)

KH Tine

Karli sagde ...

Jeg vil gerne vinde sådan en bobles til min lille niece Maia som jeg skal holde jul sammen med. :-)
Knus fra Katrin

Nanna sagde ...

Så fin. Vil gerne vinde.
Kh Nanna

lette sagde ...

Ok, vi vil rigtig gerne have rigtige høns... Men de kommer først til sommer... Ku være dejligt at have en kylling allerede nu :)

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Da jeg havde min ét årige datter med ude og hente vores kat for 6 år siden, stod vi midt på en gårdsplads og "valgte" ham... I hjørnet stod et bur med høns og kyllinger. Michelle ville laaangt hellere have en af dem med hjem, og var skuffet over at mit valg stod fast på katten. Idag elsker hun den historie ;) Nu har vi katten "Harley", og jeg er KLAR til en kylling nu :) Bonus hvis den er jadegrøn... Glædelig jul, og beklager det lange indlæg ;)

Berit Bilde sagde ...

Kylling, ja tak. Den matcher Silas´ jadegrønne elefant

Johanne sagde ...

Jaaa konkurrence igen :-)

Sine sagde ...

Wow den er fin! Kylling FTW!

Bertemor sagde ...

Mine 2 piger ville elsker at tumle rundt på en jadegrøn kylling! :) Suk.. Jeg vinder aldrig noget..

PETULA sagde ...

Stort tillykke til de to heldige vindere...:O)
Noah ville elske at tumle rundt på den meget søde kylling, så vi krydser fingre for at heldet er med os..;O)

Susanne sagde ...

Mine tre - snart fire - børnebørn vil elske at tumle med den søde kylling, så jeg håber, at jeg kan være den heldige vinder.

Anonym sagde ...

Den vil passe perfekt til Viktors slange og fisk :0)

Mvh.

Trine (ryttermarken@hotmail.com)

Hvid sagde ...

Vil gerne have kyllingen :-)

Cæcilie M.S sagde ...

Den er fin! Sådan en måtte gerne flytte hjem til mig - og familien :)

Lotte R. sagde ...

Jaaaa.jorden er giftig. Den fede leg for alle aldre :-)

Katinka sagde ...

Bim!

Hede sagde ...

Hvor er den fin!

Fru Sole sagde ...

Jeg vil være med!

Anonym sagde ...

Den ville jeg også gerne have :D

Twixdk sagde ...

Uhh.. siri mener den siger pippipmiauv.

Christina sagde ...

Wuhuu... Endnu en chance for at få lidt Bobbles ind i hjemmet her. Krydser fingre og alt det der!
Christina J

Kristine sagde ...

Den er jeg også på ;o)

Unknown sagde ...

perfekt julegave til min den mindste - så jeg krydser fingere

Fruen sagde ...

Tror snart min Carla er den eneste, som ikke ejer et styk Bobble, så mon ikke hun vil blive lykkelig, hvis hun vinder den!!! Og det vil jo være helt perfekt at få den i 3 års fødselsdagsgave, da hun har fødselsdag d 12/12
KH Dorthe

Anonym sagde ...

Også et lod herfra
Vh Andemor

bade-and sagde ...

Sikke en god giveaway! Jeg vil meget gerne deltage :)

Hilsen
Mette
(bade-and@hotmail.com)

Balvenie sagde ...

Endnu en deltager :)
Vi leger meget Jorden er Giftig herhjemme :)

Pernille sagde ...

Vil også gerne deltage - det er fantastisk legetøj!

Janne sagde ...

Ja, den ser da SUPER ud til jorden-er-giftig!!

Stinne sagde ...

ej den skal da helt klart bo hos os.

Stine Barselsfeber sagde ...

Mig, mig, mig - MIG!
Vælg mig :-)

MDO sagde ...

Den ville jeg gerne vide, det vores helt bObles-løse hjem, den kan kun pynte!

Ditte A. sagde ...

Nu må det vist snart være min tur. ;)

Christine sagde ...

sådan en ønsker Little Dude sig!!

Anonym sagde ...

Elsker din blog, som er noget det første jeg tjekker om morgenen - så'n nogenlunde da, har lige en baby der skal fodres og en storebror der også forlanger mad - men herefter er det i hvert fald mor tid med din blog. Mine unger ville ELSKE hvis jeg vandt sådan en, så hermed en kommentar :)
Duddi

MariaH sagde ...

Jeg gider også godt at skrive noget :-)

Ann-Sofie sagde ...

Uuh, den kunne mine piger sikkert hygge sig gevaldigt med - håber vi vinder!
(og undskyld, Superheltemor, at jeg er kommet til at spamme din mail - jeg er helt ny mht. til at kommentere på bloggen, selv om jeg har fulgt dig længe!)

Mette Eriksen sagde ...

Elsker Bobles og har hvalen, som min datter har delvist gennemgnasket... Mon ikke hun kunne lade en kylling lidt i fred, i al fald med tænderne...

Freya sagde ...

så fin.. Jeg er med :)

Anonym sagde ...

Sådan en vil jeg vildt gerne vinde til min lille niece.
Hilsen Ronkini

Halkjær sagde ...

Vil ALTID gerne vinde. :)

Anonym sagde ...

Jeg er da også vild for at ride på en jade-kylling! Hilsen Caropussy

Anonym sagde ...

Ja i stedet for alt det julepynt :-)

Nanna HH

Rikke R sagde ...

den kunne sønnen da godt bruge:-)

Nadja sagde ...

Ih, dem gad vi godt vinde herhjemme :D

Fru Forstad sagde ...

uhuhu vi vil så gerne vinde herude i Forstaden, så vi smider et lod og alt vores held i puljen og satser hårdt på at vores legetøj får en fin fætter i lækker jade.-

BuxBix sagde ...

Bobles bobles bobles!!!! :)

Kh Jonna

Lise sagde ...

Jeg skal føde i april og afkommet kan garntrisse godt bruge sådan en grøn kylling.

Micha sagde ...

min søn vil elske sådan en fin en :)
KH Micha

Anonym sagde ...

Den håber jeg at vinde! (hille@dbmail.dk)

Lise sagde ...

Jeg vil også være med

Karoline-med-K sagde ...

yes please!

Heidi Ries sagde ...

ih hvor er den fin :o)

Runa sagde ...

TUSIND TAK fordi jeg vandt :-)
Jeg har sendt en mail... OG deltager gerne igen!!!!

Nu har jeg 1/2 gaver mindre at bekymre mig om :-)

Charlotte sagde ...

Åh hvor fin, den vil min datter helt sikkert elske at have boende.

Alice M sagde ...

Luvig ønsker sig sådan en :)

Maria Seidelin sagde ...

Elsker bobles!!! Ville være rart med en til til Bastians zoo :)

Banditternes mor sagde ...

Min datter: Den må du altså vinde mor, så kan jeg få min lilla i fred for lillebror :)

joan5330 sagde ...

uha ville være så god til min lille motorik kaj som jeg kærligt kalder ham..han har AD/HD og er meget motorik lam...

blang sagde ...

Den er da SUPERskøn!

Dorthe sagde ...

jaaaaaaaaaaaa den skal vi da vinde

Gitta Svane sagde ...

Hele dagen lang synger vores søn. Gynge gang, gynge gang. Han elsker sin elefant boobles. Så at vinde kyllingen ville være det fedeste i verden!!!

Agnethe sagde ...

Ligesom alle de andre, vil jeg da gerne vinde denne.
Min søn er lige blevet to, så der er fart over faltet herhjemme, så en kylling til at gå på og rulle henover, vil helt sikkert skabe lykke herhjemme.

Dorthe sagde ...

Jeg vil også gerne være med i den efterhånden store pulje:-)

Zanne sagde ...

Min datter ville eeeelske at have en bObles kylling boende. Så ville hun sikkert bruge den som skammel til at nå alle de ting, mor har sat væk for at hun ikke skal nå dem - og til at nå DVDafspilleren og selv tænde for "Killer Bams" (som hun kalder Bamse og Kylling) :-) Glædelig december. Nu med sne

Camilla sagde ...

Ville være skønt st vinde den til min datter. :)

Anonym sagde ...

Den ville mine unger blive glad for.. :-D

nanna@tidselbak.dk

Charlotte sagde ...

Jeg vil elske at vinde kyllingen til mine to sønner. God jul til dig og hele familien.

Rikke sagde ...

Åhh hvor den altså bare gerne må komme hjem og bo ved os, jeg krydser fingre og håber at være heldig ;)
/rikke

Mathilde sagde ...

Den vil min søn meget gerne vinde;-)

mathildeandersen@yahoo.dk

karoline sagde ...

Den vil vi gerne vinde

Maria sagde ...

Kunne godt bruge endnu en Bobles ting i vores lille hjem! De er fantastiske!

supermic sagde ...

lige noget for mine 2 små bøller

Marlene Høj sagde ...

Bjarke og Laura har stadig deres første bObles til gode - Så herhjemme krydser vi fingrene!

Marie Louise sagde ...

Uhh, den ville glæde vort hjem den smukke kylling, skal nok passe godt på den ;) God jul!

Anonym sagde ...

har lige købt de første bobles til sønnen til julegave... glæder mig til at se han reaktion.. og kunne helt sikkert tænke mig denne lækre sag også....
Til Caleb 2 år til februar...
tlf 30490138

Cecilie sagde ...

Bobles er guld værd. Elsker de skumgummidimser.

Marie Oxfeldt sagde ...

Det kunne da være fantastisk at vinde :)

LouiseSH sagde ...

Kom til mor ;)

Glædelig jul *<:)

Tina pedersen sagde ...

den ville drengene elske at få hjem her, og den ville bestemt ikke kede sig

Katrine sagde ...

Nøj, den vil jeg godt nok gerne vinde! Har en pige på 5½, der ELSKER Pippi og "Jorden er giftig", ligesom hun leger den.
Så kan min store pige tage den mindste på ½ år med på oplevelser i den fantastiske lege-verden :o)

katrin snorrason sagde ...

dæ dæ da da baaaaa ojiii
tror det betyder at Vanessa 6 måneder synes den er fin... og hun godt kunne tænke sig en sådanne.... hun skal nok dele den med sine søstre.

Gitte MH sagde ...

den vil passe super hjemme i vores samling :)

Vium sagde ...

SÅdan en lille kylling ville falde i god jord under juletræet herhjemme :)

Glædelig jul..

Jannie

Seemann sagde ...

Deltager meget gerne :-)

Jesper sagde ...

bObles er bare så sjove :)

Anonym sagde ...

Lækkert legetøj til 1000 timers fri fantasi ;)

Phoenixx sagde ...

Ja tak - den ville være skøn til storesøster herhjemme :-)

Anonym sagde ...

Solvejg Tolder Skovmand.
Jeg tror Olivia´s bedstemor ville være den bedste Bedste hvis jeg vandt den og kunne give den til min lille guldklump på 1 år.

Lisa sagde ...

den vil Marcus William gerne vinde :o)

Anonym sagde ...

linda søs dyhrberg crillesen
kunne blive den bedste-jule-hygge- tumle-ting i vores dejlige hjem til mine 2 vandaler. ville være skønt at vinde denne til mine skønne børn

Anonym sagde ...

Ih, hvor ville jeg og mine tre drenge virkelig gerne vinde denne grønne kylling. Håber, håber!
Mvh Silke

Birgitte B sagde ...

Ja tak til kylling :-)

Shafira sagde ...

Åh, så fin en lille kylling. Elsker bobles. Den ville skabe megen glæde i vores lille hjem :)

Marianne sagde ...

bObles hitter herhjemme, så en kylling ville gøre mine piger super glade :-)

Julia B. sagde ...

Vil gerne være med - elsker bobles :)

Jubar sagde ...

Ja, vi bruger dem nede til babysvømning. De er simpelthen et hit! Ville da være lykkelig for at have bare en enkelt herhjemme.

Anonym sagde ...

Den ville mine tre børn blive rigtigt glade for at vinde

kristina sagde ...

den ville de 3 dejlige unger elske her hjemme

MorT4 sagde ...

Det er da den min søn skal have i julegave :-D

*beder en lille bøn til julemanden* ;-)

btw, cool blog!

DN sagde ...

De nye bObles-farver er superflotte. Min datter ville elske sådan en kylling :-)

Anonym sagde ...

åh den vil mine unger elske at vinde :)

stine.rosendahl@yahoo.com

Helene sagde ...

Egentligt ville det nok være farligt at vinde fordi vi så er nødt til at købe en mængde dyr selv også..

men den risiko løber jeg ;)

Tina sagde ...

Ej hvor vil jeg gerne vinde den har 5 søde dagplejepiger og 2 egne skønne tøser der kunne få meget sjov ud af den :-) fed konkurrence dejlig dag til jer!

Mette sagde ...

Nej hvor ville det være fedt at vinde! Dem vil begge børn elske at lege med.

SUPERSKURKEFAR sagde ...

☻ SUPERSKURKEFAR ☻

En kyllign fra bObles.. jo tak ☺Så ville jeg kunne glæde min lille prinsesse til jul med en ekstra fin gave.

Hønemor sagde ...

Åhh vi drømmer stadig om at få det første Boblesdyr i vores hjem <3

Anne Katrine sagde ...

Sådan en ville mine små kusiner elske at få :)

Louise Hartmann sagde ...

Sådan en vil være super skøn herhjemme :D

Mette Skov Andersen sagde ...

Den vil min lille Maja gerne eje :)

Gry sagde ...

Den vil vi gerne vinde!!

metteks sagde ...

Den vil jeg gerne vinde.

Fru Dahls fiflerier sagde ...

Ihh hvor er den fin, den vil vi gerne vinde:)

«Ældste ‹Ældre   1 – 200 af 229   Nyere› Nyeste»