torsdag den 1. december 2011

Om malplaceret testen

En læser, med lige så barnlig humor som mig, sendte mig lige det her foto - som hun har taget på et apotek, hvor cremen her stod ved kassen, sammen med en masse håndcreme-testere, som folk stod og prøvede.
Intim-barriere-creme-tester...
Så kan man lige knappe bukserne op ved kassen og smide en håndfuld creme derned, som test. Og bagefter teste håndcremen.
Og så lige betaler til den rare apoteker.
Kære butiksejere: det er altså ikke nødvendigvis alle produkter man behøver lov til at teste!
Glidecreme, intim creme, lavement, hæmoridesalve, kondomer og tampax
- den slags sælger helt ærligt ikke bedre, bare fordi man må teste i butikken...
Det giver bare grimme oplevelser for de andre kunder.

14 kommentarer:

Trine F sagde ...

Hold da lige op, sikke da et kønt syn, det ville være ;D "griner"

Anonym sagde ...

Tak for dagens grin :-)

Mette sagde ...

He, he. Tak for dagens griner. Jeg køber aldrig den slags mere...;-)

Louise sagde ...

Griner ja den er sku god.... tak fordi du dele den med os andre, med samme humør som dig.

Mette sagde ...

fantastisk.... hvilket apotek;)??

http://oddparent.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Bare til info: Den er faktisk egnet som alm. creme til tør hud, som håndcreme og mod eksem....

superheltemor sagde ...

Æv, anonym - det er jo ikke helt så sjovt så!(-;

Mademoiselle Black sagde ...

Griner højt for mig selv :-)

bloggernefa sagde ...

kæmpe griner. Kunden til apotekeren: Har du ikke lyst til at demonstrere hvordan man bruger denne creme? ;)

natteravnen sagde ...

ih altså, det er farligt at drikke kaffe når man læser din blog.....
tak for et godt grin, kaffen er hostet op af lungerne, og resterne tørret af skærmen, så kan jeg lære det.....

Kat sagde ...

Men barriere? Som i hvis man har alt for mange af den slags dernede, kan den her få dig i gang igen? Eller hvis man har for få barrierer? Kan forvandle enhver til ærbar kvinde?

Ravn sagde ...

Undskyld, jeg dræber morskaben, men er den ikke til efter, man har rengjort sig dernede? Der står jo "efter intimhygiejne".

superheltemor sagde ...

@Ravn: tror det er en man smører intime infører med, efter at have rengjort dem. Så den ER altså til den region ;-)

superheltemor sagde ...

@ Mette: bagsværd apotek, oplyser Line, der sendte mig fotoet