torsdag den 22. december 2011

Om flytninger

Bloggen er flyttet over på www.superheltemor.dk nu - vores økonomi er lige en tand strammere end det er sjovt, og valget stod mellem om jeg skulle tage et ekstra-job, eller få penge for reklamer på bloggen.
Det blev reklamerne der vandt.
Formentlig vil indholdet være det samme - når jeg lige får lært at betjene ny blog.

Men... Lige nu ser her sådan ud i min stue. 5 børn( har lånt et ekstra) og 5 tons vasketøj.
Skal til Jylland når Ninjaman får fri fra job, om to timer, så jeg skal have pakket tøj og gaver, og ryddet bare lidt op, til nogle af vores venner der er hjemløse de næste to uger, og skal bo hos os.
Og jeg kan ikke finde d af hvordan den der nye blog styres, kan slet ikke finde ud af at skrive indlæg til den.
Fordømt.
Stik mig nogle flere timer i døgnet - og en tøjfoldeassistent!
(men ikke superbaby - hun har brugt hele formiddagen på at rykke rundt på mine bunker - har bl.a smidt alle sokkerne i skraldespanden, og alt sit eget rene tøj til vask igen...)

13 kommentarer:

natteravnen sagde ...

åe nej fnis
glædelig jul ;-D

Fruen i Midten sagde ...

Det der oprydning, kan du ikke lade de hjemløse venner om det? Så er der da lige den ting mindre at nå?

God tur til det jyske og glædelig jul :-)

gravidgrahvad sagde ...

Jeg kan virkelig godt forstå din beslutning om at få reklamer på bloggen fremfor et ekstra job. Samtidig synes jeg desværre, at der er alt for mange af dem (altså reklamer) på bloggers delight-bloggene, hvorfor jeg har droppet at følge bloggere derfra. Det samme bliver desværre nok tilfældet for din blog.

Jeg har nydt at følge med i det lille år, mit kendskab til superheltemor har varet, og jeg vil måske nok kigge forbi en gang i mellem på din nye adresse. Jeg håber, at dine andre læsere vil være mere trofaste end mig, så du kan tjene kassen og blive ved med at være den fantastiske ordjonglør, som du er. :)

Kærligst tak for nu
GG

Camilla A. sagde ...

Åh, jeg sidder og får helt ondt af dig og lyst til at sprringe til! (Vasketøjet that is)

tumling sagde ...

Hvor har du købt din blog henne? Så kan det være jeg måske kan hjælpe dig med hvordan du blogger :)

Onkel Anne sagde ...

Hep respekt hep respekt militærgevær! Sådan lyder en linje i en sang af Allan Olsen. Kom til at tænke på den, da jeg læste dit indlæg. Og hey tjen penge på det du er god til. Og hep hey hos mig er der mere rodet...

Uden Relevans sagde ...

Husk reklamer er skattepligtige ^^

Anni Heldgaard Bach sagde ...

Jeg har ikke forstand på det der med reklame på bloggen, men jeg vil gerne stadig følge med her. Et glædeligt jul og et godt nytår til dig og din familie fra en ivrig læser af ældre årgang.

MusicIsMySecret sagde ...

Altså, det er måske lige vildt nok at droppe bloggen pga. reklamer - det kræver trods alt bare et gratis program som AdBlock, og så ser man aldrig reklamer på internettet igen.

Så fyr du bare op for de reklamer, og god jul! :)

superheltemor sagde ...

Tak allesammen.
Håber de fleste læsere vil kunne forstå og lære at leve med lidt reklamer - har brug for den smule ekstra penge det vil give, og tror altså man lærer at ignorere dem.
De fleste af os køber jo stadig fx dameblade, selv om de er plastrer ind i reklamer.
Og ellers er der vist adblock - hvordan det nu end virker.

Er der iøvrigt en wordpress-haj der kan hjælpe mig med at fjerne de der rating-stjerner under indlæg på den nye blog?

gravidgrahvad sagde ...

Jeg har aldrig hørt om adblock før, men det skal da bestemt tjekkes ud. Tak for tippet!

Anonym sagde ...

Hej

Der er en lille ulempe ved at man bliver smidt over på din nye side... Man når ikke at få læst om flytningen og får måske ikke lige opdaget, at du er flyttet.
Når du så en gang mister den gamle side, så skal man til at lede efter din nye side, hvis man da ikke tror, at du er holdt med at blogge - hvilket ville være en katastrofe...

Knus krissy

superheltemor sagde ...

Hej krissy
Forstår ikke helt hvad du mener? Altså - hvor bliver du smidt hen og hvordan ser der ud? Er virkeligt blank til det her teknik og vil ikke forvirre folk...