lørdag den 1. januar 2011

Om tømmermænd

Tømmermænd - det har jeg ikke. Holdt nytår med vores unger, gode venner og deres to børn. God mad, lidt vin og en suveræn sejr til mit hold, i "tegn og gæt" - mændene skulle så tage opvasken.
Men til de af jer der HAR tømmermænd, har jeg fundet dette foto. Mmmmm - det kribler i mavesækken, ik? Selv om en mistænkeligt udseende hund, står med sine fedtede poter nede i dem, kan i nu kun tænke: må-have-burgere-NU!!!
God tur efter dem, vil tænke på jer, der tramper rundt i kulden efter burgere - mens jeg selv putter under dyne i min sofa, med bog, baby og kaffe inden for rækkevidde. Ah - første januar uden tømmermænd kan anbefales!

3 kommentarer:

Carportognoia sagde ...

Hørt! Det kan være en lidt flad fornemmelse selve nytårsaften... altså at sidde og glo på en flaske rødvin, man ikke rigtigt kan tømme. Men i dag er en god dag!

Anonym sagde ...

Jeg havde heller ikke tømmermænd, var dog ekstrem træt, da jeg kun sov under 2 timer :-(

Jeg læste i dag, at det der bliver solgt mest af 1. jan er burgere og fortrydelsespiller :-)

superheltemor sagde ...

Hørt carportognoia;-)

Fortrydelsespiller og burgere? Hmmm... Mon man kunne lave en kombi - en fortrydelsesburger?