fredag den 14. januar 2011

Om flere pinlige ting

Her kommer endnu flere af mine pinlige historier - der kan læses flere her
-   Skrevet en opgave, hvor jeg primært pillede en bestemt forskers ideer fra hinanden og kritiserede ham – først efter jeg havde været til eksamen og stod og ventede på min karakter, gik det op for mig at ham forskeren jeg havde skrevet så grimt om, var ham der lige havde været censor på min opgave…

- Moonet ud af at bilvindue, mens min kusine kørte bilen. Hun blev så befippet, at hun kom til at standse bilen, og dem jeg lige havde vist røv til, gik forbi og gloede måbende ind i bilen
- Blevet stoppet i tolden, med en kæmpestor pik-formet dildo, som mine venner havde givet mig i ”sjov” farvel-gave, da jeg skulle hjem fra Australien. Jeg ville ikke putte den i kufferten, hvis nu min mor eller søster hjalp mig med at pakke ud, og jeg syntes ikke jeg kunne være bekendt at smide gave ud – så den røg i håndbagagen, og i lufthavnen i London, måtte ung tolder så rødmende hive kæmpepikken op, for at spørge mig om den indeholdt batterier. Nok en af mine all time mest pinlige oplevelser!

10 kommentarer:

Luna sagde ...

Hahaha! Jeg elsker din blog!
Hvad fik du så i karakter?

superheltemor sagde ...

jeg fik underligt nok 10(efter gammel skala) - men han så syrlig ud da han gav mig den, og vrissede at det jo var gammel forskning jeg havde baseret den på, og han havde faktisk skrevet andet siden.

Anonym sagde ...

Muhahaha...! Åhh kan ikke lade være med at more mig over dine historier...

Griner stadig når jeg kommer i tanke om dræber-søløven på billedet... Looool

MusicIsMySecret sagde ...

Åh, din blog er simpelthen fantastisk sjov! Tak for virkelig god underholdning! :)

Pinligt i tolden! Godt det ikke var mig!

lauriestrode sagde ...

Fnis, du sagde kæmpepik...

I lurve you, vil du være min kone til venstre hånd?

Maja sagde ...

fantastisk! Elsker når andre mennesker laver ting, der er mere pinlige end dem jeg har fået rodet mig ud i. TAK for det.

Anne/Undreland sagde ...

Hahahahaha! Og jeg troede jeg havde lavet pinlige ting. de blegner godt nok lidt i sammenligning. Du er et stortalent!

Line sagde ...

Åh, det er bare for sjovt - næsten endnu bedre end din klunke-historie. Og den var ellers toppmålet.
Og tak, fordi du mindede mig om dengang jeg vadede gennem hele Fields midt i juletravlheden med min fireårige datter, der slæbte på en 1 1/2 meter stor rød og rillet dildo(altså bare rolig - det var bare en ballon, men alligevel.)
Kig ind, hvis du vil se billedbeviset.

Onkel Anne sagde ...

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen! I LOVE YOU!

superheltemor sagde ...

Laurie: det er da muligt jeg gerne vil - så ville vi da være flere voksne om at folde vasketøj og smøre madpakker!

Og dejligt at jeg er pinligere end andre - eller? Nå det er da i det mindste noget at fortælle videre!