lørdag den 8. januar 2011

Om jalousi

Her før jul, sad jeg og producerede julegaver med mellempigerne, mens en glad superbaby så på fra sin høje stol.
Jeg gik ud for at sætte vand over, og da jeg få sekunder efter kom tilbage, sad superbaby stadig og så glad ud, men nu havde hun en lille pyramide af glimmer ovenpå sin isse.
Frk fantastisk var så optaget af at male en æske, og jeg kunne se at hun intet anede om det.
Hulk derimod, sad med armene over kors og var mistænkeligt vred.
"NEJ!" vrissede hun, adspurgt om hun mon havde tabt glimmerbøssen ud over babyen.
Tilsidst hvæsede hun dog en tilståelse:"ok - jeg pyntede hende... men det var også kun for at hun ikke skulle være så megaGRIM!"
Det er hun så stadig ikke: det er 3 uger siden, og trods mange bade, glimter superbabys hår stadig af grønt glimmer...

7 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Hahaha. Super festligt med glimmerbaby. Så kan du også bare gå efter glimmersporet når hun møver rundt derhjemme.

Anonym sagde ...

åhhh, ren og pur søstre kærlighed.....hærligt!!!

Winnie sagde ...

Hulker lidt af grin

superheltemor sagde ...

Dejligt at høre!;-)
Hun glitrer faktisk stadigvæk - nu er det 5 uger siden

Mette Olsen sagde ...

Ej, hvor sjovt - sidder her alene og griner højt!

Hvid sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Hvid sagde ...

Det her er mit all-time favorite Hulk-citat! Har læst det mange, mange gange. ps: jeg tjekker superheltemor-blog FØR facebook. Så er det altså en god blog. skulderklap og roser til dig.