søndag den 9. januar 2011

Indlæg nr 100 - hvad skal det handle om?

Om få dage, skriver jeg indlæg nr 100 på bloggen her.
Det er jo lidt rundt og bør fejres - så hvis nogen af jer har et forslag til et emne i gerne ville høre min version af, så er det nu i skal komme med det!
Og tak fordi i er så mange der læser med og kommenterer - jeg synes det er vildt hyggeligt at blogge.
P.s: hvis i ikke gider hjælpe mig med at finde på noget godt at blogge om, blogger jeg i protest om noget rigtigt kedeligt. Fx karse. Så kom ikke bagefter og sig i ikke blev advaret...

11 kommentarer:

Luna sagde ...

Jeg stemmer for offentlige toiletter eller kønssygedomme, eller evt begge dele! Jeg tror godt det kan kombineres...

Anonym sagde ...

Jeg stemmer for mere om lille Hulk - min absolutte favorit :)

Jeanette Kongsgaard sagde ...

Jeg stemmer for et langt indlæg med mange sjove kommentarer fra dine børn. Og flere billeder, fordi de er så smukke!

Anonym sagde ...

hahahihi!!kan nr 100 være skrevet af Ninjaman? Livet med dig og pigerne set fra hans øjne....om ikke andet er du jo så godt til at skrive at du måske kan "skrive under hans navn"....? Karse kan også være sjovt....

mette b sagde ...

Ja! Karse. Du vil nok være den eneste, der kan få en sjov historie ud af karse!
Klem

Simone sagde ...

Jeg stemmer også for at Ninjaman skal til tasterne og skriv om DIG :-D

Ivalo sagde ...

Kan du ikke skrive lidt om hvordan det er at skrive en bog? Ellers er jeg også klar på at høre om livet med dig set fra din families side:)
Eller hvad med hvordan man får sin familie til at hænge sammen med FIRE børn, jeg har kun et, men det er svært nok allerede, er det som de siger at den første hjælper til med at opdrage de næste? Eller var det hunde man sagde det om?

Annie sagde ...

Jeg stemmer på Ninjaman! Eller karse.

gravidgrahvad sagde ...

Ninjaman til tasterne!! Eller en af ungerne!

Eller også skal du skrive fra dit nuværende jeg til dit 60-årige jeg eller dit 16-årige jeg. Den slags er også altid sjovt. Dét eller en make over!

Anonym sagde ...

Jeg havde selv samme problem, og dette blev løsningen: http://imangelafbedre.wordpress.com/2010/12/04/tillykke-blog/

Jeg synes også Ninja skal skrive indlæget - det kunne være sjovt!

Rikke R sagde ...

Flere geniale replikker fra HULK:-)