søndag den 30. januar 2011

Om ninjamans eskapader

Som jeg skrev forleden, tæller ninjamans seneste tre byture følgeoplevelser som: bræk-i-skål, bræk-i-sofa og ingen-bræk-men-åben-hoveddør. Så min lettelse var umiddelbart stor, da jeg vågnede ved siden af ham lørdag morgen, og der hverken var opkast eller åbne døre at syne - trods hans bytur fredag.
Og så opdagede jeg hånden...
Han sov længe, så jeg gik nogle timer og funderede over hvad der mon var sket. Havde han måttet forsvare nogen mod tasketyve? Reddet børn ud af brændende bygninger? Tabt i armlægning?
Nej. Det var såmænd bare en forstuvning i en bordfodboldkamp...
Og den medfølgende humpen, som han afslørede senere, skyldtes en forstrækning da han spillede bordtennis...
Hvem sagde ekstremsport? Tør slet ikke tænke på hvilke skader han kunne have pådraget sig, hvis han også havde kunnet spille stangtennis? Eller ludo?

2 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

Eller curling med børnene?

Rikke R sagde ...

Min mand har haft brækket hånden efter et slagsmål med et vejskilt, vejskiltet vandt vist;-)