torsdag den 5. maj 2011

Om Chamallow skumfiduser - en giveaway

Ovre hos Maren, kan en heldig vinder, vinde 10 pakker saftige og grillbare chamallows skumfiduser, og få en forrygende gang sukkerfest.
Jeg er jo ekstremt langpattet, kernesund og speltagtig(passer faktisk ikke...), så jeg kan ikke leve med at give så meget sukker til en person, så her hos hos mig, er sukkerchokket delt ekstremt sundt  op:
 - 1 heldig vinder får 5 poser Chamallow skumfiduser, 1 grillhandske og et forklæde
- 2 heldige vindere får 3 poser chamallow skumfiduser hver
Skriv en kommentar, så trækker jeg lod på Mandag, d. 9-5
(jer der ikke har en blog selv, må gerne deltage, men skriv lige jeres mailadresse, så jeg kan få fat på jer, hvis i vinder(-;)

Min heldige konditorspire, Hulk, får lov til at teste chamallows, og glæder sig usigeligt - og jeg har lovet hende hun må bage denne her . Tror det bliver en fedtet omgang!

73 kommentarer:

Miss Maybe sagde ...

Uh uh uh, vælg mig, vælg mig. Så lover jeg at dele med min gamle morfar på 91, som vil have rigtigt godt af de ekstra kalorier!

Anonym sagde ...

Uhh ikke dårligt, sikke en god ide, så er der også flere der før "glæde" af dem :)

BTW tusind tak for en skøn skøn blog. Dine skønne prinsesser giver anledning til meget skøn latter! :) TUSIND TAK.

Hilsen Nat - natras1@hotmail.com

Camsen sagde ...

Okay da, man kan vel også leve med færre end 10 poser skumfiduser ;)

Marie sagde ...

Jeg vil meget gerne være med - jeg er pjattet med dit gennemførte grilltema :-)

Prophecy sagde ...

Hvad sker der lige for blogland og skumfiduser? Vil gerne vinde en gril handske ;o)

superheltemor sagde ...

skumfiduser er det nye sort!

Charlotte Illum Larsen sagde ...

sukkerchok... det skal da en tur til Ærø.. mange hilsner

Anja sagde ...

Jamen jeg vil da gerne vinde lidt skumfiduser :) Og tak for en super underholdende blog!

Kristine Sejr sagde ...

Du er bare ude på at få lige så mange kommentarer på et indlæg, det er jo sygt at omkring 136 kvinder vil have skumfiduser :-) Men sign me up, jeg vil gerne vinde.

Anita sagde ...

Nå'm, skumfiduserne bliver fluks konsumeret, hvis de når min vej :-)

Anonym sagde ...

Jeg bliver megairriterende når jeg får for meget sukker... VÆLG MIG! :D

Mona sagde ...

Nå ja, 5 er da også en slat. :D Jeg er game. Grill, Mariekiks og pålægschokolade - here I come!
Hilsen en smug-læser, der ELSKER din blog.

Karoline-med-K sagde ...

Jo sødere jo bedre; jeg satser på at vinde 10 hos Maren og 5 her, og derefter gå i koma af sukkerchok.

Pi Andrea sagde ...

Kan man få for meget sukker?...Ja det er da en chokerende nyhed for mig... ;o)
Men jeg er ikke nem at skræmme så jeg gør klar til endnu et sukker rush...Ta' mig... :o)

Anonym sagde ...

jeg vil meget gerne deltage da vi her i huset elsker bål, skumfiduser, kiks og pålægschokolade .
Jeg undrer mig dog over hvordan 5+3+3 giver 10;-)

Karen sagde ...

Jeg vil også totalt gerne vinde skumfiduser. Og det ville bare være en ekstra bonus, hvis jeg både vandt dem her og hos Maren! Men jeg er nu også meget godt tilfreds med at vinde de fem du sætter på højkant, især på grund af grillhandsken og forklædet! :)

Anonym sagde ...

ja og hvis man så kunne læse indenad ville man have opdaget at det ikke er hos dig men hos Maren at der er 10 poser på højkant, det er ikke sådan når man er for hurtig på tasterne ;-)

Bettina sagde ...

Nuij - en perfekt præmie til mig (+familie;-)), der netop er blevet husejer (og dermed også haveejer), og vi skal lave så meget bål her til sommer:-)
// Bettina (bettinamadsen@hotmail.com)

Tina sagde ...

Uhhh det kunne jeg godt tænke mig ! Har netop fået en have (som vi har ønsket os meget længe!) så nu mangler vi bare bålstedet og skumfiduserne ;-)

Knus Tina
Wannabehusmor.blogspot.com (tinanielsen83@hotmail.com)

Anonym sagde ...

Lækker, lækker give away, som helt sikkert kunne have en positiv effekt på mit dårlige humør. Har formået at smadre to biler og min iphone i denne uge. Så pt cykler jeg i skole og har en mobiltelefon fra før nokia 3310's tid.
Det er virkelig ikke for at klage (jo lidt), men kunne så meget godt bruge en grillaften med mine dejlige veninder, lækre sommerdrinks og selvfølgelig vigtigst af alt en kvalmende mængde skumfiduser.

Her er min mail, da jeg ingen blog har selv: jeghedderhelene@hotmail.com

/Helene

Nadia sagde ...

Uhhh vælg mig, vælg mig!

Jeg gentager gerne den her: http://hverdagsnadia.blogspot.com/2011/04/kakao.html

- nåja, og så vil jeg egentlig gerne vinde et forklæde. Det jeg har nu er et juleforklæde til børn, så min kæreste griner af mig, hver gang jeg har det på. Hvilket ikke er så tit...

Anine sagde ...

Årh hvor jeg godt gad at grille skumfiduser over grillen med min søn på 2½ når vi skal i sommerhus om en lille måneds tid! Håber jeg vinder, ellers har du i hvert fald inspireret til at få indkøbt skumfiduser ;)

Tak for en dejlig blog!
/Anine (anar05ac@student.cbs.dk)

Luna sagde ...

Flere skumfiduser! Sukkerchok på den fede måde. Jeg er med!
luna_87_15@hotmail.com

Frk. Hyms sagde ...

Jeg vil da gerne vinde til en gang sukkerchok :)

Anonym sagde ...

Fuck de andre, hvis du giver dine fem til mig, så giver jeg mine ti til dig - og så deler vi i porten, deal?

Halkjær sagde ...

Arhmen sådan en skøn giveaway kan jeg jo ikke lade passere. Jeg er med i lodtrækningen. :-)

Theresa sagde ...

Lækker giveaway - kan altid bruger noget sukker :)

Anonym sagde ...

Uuuuuh dét vil jeg gerne vinde - så skal der ristes skumfiduser på grillen i den nyindkøbte kolonihave :-D
-Louise S. (klsjs@hotmail.com)

Carportognoia sagde ...

Ajmen så helt utroligt demokratisk og mor-agtig-til-fire du er (noget helt andet end mødre til tre. tsk). Smukt. Sødt. Hep.

Line sagde ...

Ahmenaltså! Mig, mig, mig! Måske deler jeg så med søn på 5. Men det er nok bedst, at jeg spiser de fleste selv, for sådan nogle små nogle har jo SLET IKKE godt af alt det sukker...

Fru Z sagde ...

Må hellere kaste et lod, for efter Maren startede med de der fiduser, har jeg jo sat næsen op efter grillet skum til 18 årsfødselsdagen, som ikke er min egen, men tak fordi du spurgte, og tak fordi du HELLER nærmest ikke kan tro på, at det faktisk er min SØN som runder voksengrænsen. Altså på papiret..

Line sagde ...

Jeg prøver lykken igen igen :) Line_ct snabela hotmail.com

Pixels og Poesi sagde ...

Uh, jeg kunne godt spise en omgang skumfiduser! betinablog@hotmail.com

Lykkes sagde ...

Jeg ELSKER skumfiduser! og så kan jeg ret godt lide dine børn (lød helt forkert i samme sætning?)
Men vælg mig mig mig mig! Tak :D

Unknown sagde ...

Jeg er klar.... klar til sukkerchok... Grillsæsonnen er jeg ikke klar til, for jeg glemte grilhansken ude på grillen vinteren over - så nu har fuglene brugt den til at bygge rede af :-S

Christina sagde ...

Nå, men mindre kan vel også gøre det... og måske er 10 poser også liiige i overkanten?

Sine sagde ...

Nogle af de skumfidusser skal da havne hos mine 3 børn, som er vilde med dem.

Malou Klidmoster sagde ...

Jaaaaaaaa, skumfiduser galore. Hvids jeg vinder lover jeg at lave de vildeste nye dessert kreationer og guf ud af dem ;-)

Emma sagde ...

Jeg vil gerne deltage! Findes der noget mere hyggeligt, end at riste skumfiduser? :D

Sjoller sagde ...

Jeg ELSKER skumfiduser!!!!

Sidst jeg var i tyskland købte jeg 1kg. Det var en kæmpe pose! Og jeg åd den på rekordtid.
Man skal i øvrigt ikke spise sig mæt i dem og så drikke cola bagefter...der sker en eller anden kemisk reaktion nede i maven, så man bliver pustet op som et badedyr.
Men håber stadig jeg er heldig - så jeg kan gå amok i en sukkerrus.

Karin sagde ...

mums - mon man kan nøjes med lidt færre end ti? Så skal det ihvertfald holdes hemmeligt for ungerne!

Cecilie sagde ...

Ihh altså, dobbelt chance.
Jeg håber jeg vinder....elsker altså skumfiduser.

Maria sagde ...

Skumfiduser er bare et must til enhver grill, eller bålaften, så tag mig tag mig tag mig

MDO sagde ...

Skumfiduser er bare såååå meget bedre at vinde end vitaminer....

Sarah sagde ...

UUhhmmm. skumfiduser vil ikke holde længe herhjemme -men de ville blive nydt, hver og én.
Håber jeg er heldig;O)

Ester Jensen sagde ...

Det lyder bestemt ikke dårligt!

-Hilsen en ny læser, der bestemt ikke slipper denne blog med det samme, det er jo dagens gode grin, der kommer herfra :D

esterj9@gmail.com

Maren sagde ...

Altså, nu sidder jeg lige og egotripper den med en lille æske fyldte choklader, som jeg fik som tak for at låne en nyslået slyngel min vikle en måneds tid til afprøvning.... så man kunne strengt taget vel godt argumentere for, at jeg ikke havde brug for mere sukker? Men hvis jeg nu lover at dele med mand og uger? Pretty please! ;)

LouiseH sagde ...

Åhh altså - jeg er helt vildt meget gravid og totalt klar på skumfiduserne!

LouiseH
(L_hjerrild_dk@Yahoo.com)

Unknown sagde ...

jeg vil gerne anbefale popcorn-kagen som jeg bagte engang jeg havde inviteret til specialeskrivnings-kagebord (et smart koncept der går ud på at spise en masse kage i selskab med venner og familie... det er jo mens man skriver at man har brug for mest opbakning!)

Det går meget enkelt ud på at smelte skumfiduser med smør og hælde den flydende masse ud over popcorn, m&m's og peanuts. Det bliver helt utroligt flot og festligt!

Opskriften findes her:
http://www.kageopskrifter.dk/Skaerekager/popcorn_kage.htm

KH en daglig læser

Lotte Andersen sagde ...

Jaaa taaaaak!! Vil meget gerne have nogle af de skumfiduser. Kunne dog godt finde på slet ikke at dele dem med nogen ;D

heidi sagde ...

Pick me, pick me!

Anonym sagde ...

altså hvis jeg vinder lover jeg at hoste op med den BEDSTE opskrift m marshmellows, ikke noget m mariekiks eller bål, den er MEGET bedre...

Line

Anne Sophie sagde ...

Uh, ja tak :) Vælg mig, vælg mig. Som 2.gangs gravid med en datter på 1 år, har jeg desperat brug for sukker-indsprøjtning! (kan man måske smelte skumfiduserne og injicere dem direkte i blodbanen?)

Mange hilsener og tak for fantastisk blog
(annesophiekoch@gmail.com)

Louise H sagde ...

Hej. Har aldrig vundet noget, men deltager fortsat (stædig) i alle konkurrencer jeg kommer i nærheden af. Længe leve håbet. Er jeg mon heldig denne gang?? :)

KH Louise
loui99@hotmail.com

P.S. Æææælsker din blog :)

Hanne sagde ...

Nu er jeg jo totalt skumfidus afhængig, så jeg blir nødt til at kommentere her og håber på at vinde...
ak ja - tænk at min første kommentar på din blog skulle dreje sig om skum :o)

lotte r sagde ...

Jaaaa! Skum :-)

Julie sagde ...

Også meget bedre at vinde noget så kernesundt som kun fem eller tre poser skum, når nu man lige straks (velforpokker, her 8 dage efter termin?!?!) er færdig med at være gravid og skal leve af spelt, gulerødder og løbeture (med løg på) og blive åleslank igen!

A + K = ♥ sagde ...

Skumfiduser! <3
Ideelt til kommende grillaftner - jeg håber at tilsnige mig nogle!
(og en grillhandske ville iøvrigt ville ikke være af vejen, min fra greengate ligner en katastrofe)


- Anne

Anonym sagde ...

Tak for en fantastisk blog som altid får mig til at smile. Jeg vil mægtig gerne være med i lodtrækningen om et sukkerchok.

Sabinewestrup@hotmail.com

Lene sagde ...

Øhm...totalt sigende kommentar og sådan noget - mmmmmmm...sukker!!!

Bitten sagde ...

Ja tak ;)

Anonym sagde ...

Jeg synes totalt jeg skal vinde fordi jeg er vild med sukker og formodentlig en af de få mænd, der ivrigt følger med i din blog.

Hr.Forstad

ah13@hotmail.com

Stine sagde ...

Juhu, jeg er med!

Katrine sagde ...

Holy mother of sugar-rushes!
Jeg er vil med konceptet, flere skumfiduser, tak!

I'm all in, og planlægger at lave både kager og få mit eget lille sukker-trip.

Katrine
divabeautybox@gmail.com

Lou sagde ...

Mmmh... sukker!! Ja tak! ;-)

Runa sagde ...

Uhhh! Grillede skumfiduser!!! En af verdens bedste opfindelser!!!
Jeg vil gerne være med i lodtrækningen!
Hilsen Runa - http://alrunarod.blogspot.com/

Mille sagde ...

Flere skumfiduser! Jeg vil gerne være med.

Barbara sagde ...

De vil være perfekte på sommerbålet! Krydser fingre

Anonym sagde ...

Øj, det gad jeg godt vinde !

Hilsen Mette (metpet1980@hotmail.com)

Museklik sagde ...

Mig, mig, mig!

Anonym sagde ...

Uhm, kunne ikke være dårligt! :

Josefine

KaDaHoe sagde ...

Kan jeg nå det, kan jeg nå det, kan jeg nå det?

Anonym sagde ...

Uhh! det ser læx ud :D
pernillethomassen@msn.com