fredag den 3. juni 2011

Om det første år med superbaby

I aften, kl 23.35 er det et helt år siden Superbaby blev født.
Her lidt fotos - som jeg muligvis fjerner igen (er fjernet nu...)- der viser hvilket skønt kaos der hersker i sådan en stor børnefamilie, ½ time efter en hjemmefødsel. 
1.Børnene foreviger far med ny søster.                          
2. jordemoderen skriver papirer færdige, jeg er rastløs og går rundt i cirkler, mens jeg beundrer min lille helt nye baby

3. Lækkerbaby, morgenen efter

Jeg fatter seriøst ikke hvor den tid er blevet af - men det har været et dejligt år, og hun var en fantastisk nem nyfødt, en charmerende buttet halvårig, og en ekstremt hjælpsom 1 årig, der gerne hjælper med alt, lige fra opvaskemaskinetømning, til vasketøjssammenlægning og forspiring af grøntsager.
Og så kysser hun godt. eller ihvertfald vådt...

14 kommentarer:

K sagde ...

Kæft en lækker unge - og ja unger I har lavet der!! Det er da helt vildt så kønne de er!! Stort tillykke med Superbaby altså :) Jeg tuder altid lidt på den første fødselsdag, synes det er så vildt hvad der sker på det der allerførste år!
- og tjek kjolerne på www.mwmwear.com - de er SÅ fede og sjove og meget meget vanedannende!

rijaH sagde ...

Stort tillykke :D

Therese sagde ...

Stort tillykke med den dejlige Superbaby :-)

Signest sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder, fyldt med stemning. Stort tillykke med super-ikke-så-meget-baby-længere-babyen :)

Eva sagde ...

Tillykke med superbabys første år :)

Fru Forstad sagde ...

Stort tillykke med 1 års dagen! Hun er meget smuk, men hun skal jo passe til sin familie, jeg indrømmer gerne at jeg synes ninjaman er hot. Måske han også får ekstra point på min konto, fordi han er til sovse burgeren.

@myheartsayscoffee sagde ...

TILLYKKE med det 1.år ♥ Hvor er det stort! Tiden flyver bare afsted...det er slet slet ikke til at forstå.

Luna sagde ...

Tillykke! Det er en stor dag og især når det er jeres sidste baby. Hun er alt for dejlig.

Therese sagde ...

Hurra for superseje Superbaby!

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Tillykke med hende. Hvor er hun fin på nyfødts-billedet. Ser glat og pæn ud, nogle babyer ligner jo nærmest små aliens når de kommer ud, men hun er altså fin. Der sker meget på et år... vores rundede 9 mdr igår, hold da op som tiden flyver..

superheltemor sagde ...

Tak tak! Hun havde vist en god dag, med legepladstur og hygge hjemme i haven bagefter. Jeg synes bare tiden går for hurtigt... Hun er jo voldsomt kær.

Lene sagde ...

Stort tillykke med superbaby (lidt forsinket..)!! :o)

Rikke/Camp Chaos sagde ...

Stort tillykke med hende - og tak for det helt igennem fantatiske vejr, hun jo må have været medvirkende til i går :)

Anonym sagde ...

Stort tillykke med superbaby :)
Hun er bare for lækker.
Tak, for du lagde billederne ud, det er så helt specielt stemningsfyldt, den første tid. Jeg er glad for, jeg fik lov til at se hvordan superbabys første time har været for jer alle :) Hvilket bare minder mig om, da jeg fødte vores første barn. Det er så fantastisk :) Og hvem kan ikke lide en god tur down memorylane :)

kh
Anna