onsdag den 29. juni 2011

Om gangster-Jesus

Jaja, ved godt denne her blog er lidt materiel for tiden - men jeg har lige haft fødselsdag, og mine venner ved godt jeg bliver uforholdsmæssig glad for mærkelige eller barnlige gaver - som fx pik-stegepanden - eller denne her, jeg fik i forsinket gave af en anden veninde: magnetisk Jesus, med fancy tøj til.
Han hænger på min fryser (han forsvandt i bunkerne af sedler der hang på køleskabet, og fortjente sin egen plads - Guds søn kan altså ikke bare bo ved siden af indkøbssedler, huskelister, invitationer og tegninger,vel?)
Jeg kæmper med børnene, om hvem der er hurtigst ude på bagtrappen ved fryseren hver morgen - krea-Girl er traditionalist og iklæder ham kors og lændeklæde, Hulk synes lammedragten er nuttet, frk fantastisk og jeg går mere efter enten gangsterlooket eller bare mærkelige kombinationer, med nederdel og slips.

Ja - det er måske lidt blasfemisk - men også ret sjovt. Og det er godt man ikke bliver for voksen til påklædnings-gangstere!

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Haahahahahaha
Det har sgu da ikke noget at gøre med blasfemi - det er humor på meget højt plan.
HVOR har nogen fået fat i den?
So ein ding skal jeg også ha'!!!

Marie sagde ...

Den er da helt fantaaaaastisk! Ja - hvor er den fra?

Kirsten sagde ...

Blasfemi? Det er da det sjoveste jeg nogen sinde har set!!! Passer lige ind i vores sindssyge humor!

Lotte A sagde ...

Åhr ja! Hvor kan man købe den?? Og pikstegepanden?? Hva' hva' hva'?

Albertesmor sagde ...

Jeg vil helt vildt gerne vide, hvad han siger? Altså hvad står der i taleboblen? Han er så streeeet!!!

superheltemor sagde ...

Taleboblen kan man selv skrive tekst i - lige nu står der:"krea-Girl styrer!"
På pakken står der noget ala:"what should i wear? Dress me up for Easter sunday, or casual friday".
Den er købt inde i strædet, Kbh, hun mente
Butikken hed noget med "planet"?
Pik-stegepanden er fra barcelona

superheltemor sagde ...

De havde dem også i Obama og einstein

Anonym sagde ...

Den havde pyntet på køleskabsdøren på Institut for Systematisk Teologi, hvor jeg en gang huserede:-)

/Liselotte

Anonym sagde ...

ellers kan man købe ham (og alt for mange andre fede ting) direkte via www.philosophersguild.com


Trine

Mette sagde ...

Den her blog er bare for sjov. Jesus her overgår da ikke dine indlæg om pik-stegepanden...;-)