torsdag den 21. juli 2011

Om tissekone-knapper

Er nu hjemme, og prøver at få lidt overblik over oversvømmelses-vandskader.
Vores kælder har altså været hårdt ramt, der er seriøst druknet en del ting...
Jeg forsøgte at finde ud af om vaskemaskinen stadig duede, men blev lidt distraheret af mellempigerne, der stod og stirrede mig over skulderen, mens de hviskede og gnækkede.
Piger(med grin som Beavis og Butthead):"hæhæhæ, gnæk gnæk gnæk!"
Mig(halvsurt):"hvorfor er det så sjovt?"
Piger:" gnæk gnæk hæhæ"
Mig:" stop nu! Jeg skal koncentrere mig... Skal lige have sat den til... 40 grader... Hvorfor er det sjovt?!?"
Piger:" hæhæhæhæ.... Knappen næstenøverst ligner totalt en tissekone! Gnæk hæ gnæk!"
Ok.
Det havde jeg så aldrig tænkt på selv. Fra nu af kan jeg så ikke tænke andet.
Tak, B og B!

6 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Skønt!!! - at du er tilbage på bloggen! Vil straks gå ud og se om vi også har en "tissekoneknap" på vores maskine og om den evt. kan kombineres med skåne/hurtig omgang/1600 omd./håndvask...

Onkel Anne sagde ...

Pas på med det der kældervand. Det kan jo være giftigt!

Og jeg kan kun give pigerne ret. Men jeg synes også det skilt for dobbelt vejchikane ligner en tissekone!

Maria Jensen sagde ...

Velkommen hjem fra ferie og tak også herfra til B og B for et godt grin-må i snart igen have tør kælder.
KRAM

Pauseknappen sagde ...

..og tak til dig, for at jeg nu fremover også har "tissekoneknap" på nethinden, når der skal sættes tøjvask over!!
Hahahahah.. og gnæk gnæk ;)

Anonym sagde ...

Hæhæhæh, gnæk gnæk gnæk!
Velkommen hjem. Håber ikke I har lidt for stor skade af oversvømmelsen.

Kristine Sejr sagde ...

Ej den har jeg altså heller ikke set før, at den ligner en tissekone altså. Dine børn må jo have det et sted fra, jeg undrer mig hvor fra ;-)