søndag den 10. juli 2011

Ferie fra bloggen - tilbage om ca halvanden uge

Jeg har lige opdaget, at jeg har opbrugt al det data(?) min mobil har til at gå på nettet for, så har faktisk ikke længere internetadgang fra sommerhus - arghhhhh!
(mine unger har spillet små online-spil på den, og jeg tænkte sgu ikke over det brugte data...)
Ingen mails, bloglæsning, blogging eller googling - bliver måske endda nødt til at tale med mine børn? Gys...
Nu skriver jeg dette fra lånt mobil, og så er der lukket og kedeligt på denne blog de næste 10-12 dages tid.
Kommer til at savne jer!

12 kommentarer:

Voksenmis sagde ...

Røv og ærgerligt!

Anonym sagde ...

Kommer til at savne dig endnu mere og især mandags-tippet i morgen

tumling sagde ...

du bliver også savnet bare rolig :)

Amarillen sagde ...

NYD din ferie...
Godt at ha' noget at glæde sig til - på gensyn:-)

Anonym sagde ...

Øh hvad?? Har du NOGEN idé om hvor lang tid det er??? Og er du for øvrigt klar over at vi er nogle der STADIG venter på Frk. Fantastisk's mandagsråd??

Anonym sagde ...

Nu har jeg været inde hver dag (ja det er 5. dag idag) og læse din besked - og jeg bliver lige overrasket (ammehjerne).... du må skrive nogle ekstra ekstra indlæg, når du kommer hjem :-)
Oh kan du forresten ikke skrive om, hvor meget sværrere det er at have 3 børn istedet for 2? og hvad den bedste aldersforskel er efter din mening mellem dine unger?
Jeg forsøger at forklare kæresten, at så er det heller sværere - han køber den ikke helt... hjælp :P

Amalie C. sagde ...

øv man! sad ellers den anden dag og håbede på at der var en masse nye komiske indlæg til når jeg kom hjem ;)
men håber du nyder ferien!



egen blog:
http://www.perfection-bloglife.blogspot.com/

Bella sagde ...

Puha, nu er abstinenserne begyndt at komme, jeg mangler jo din blog i min hverdag, og hvordan skal jeg ellers komme i godt humør når jeg er skide morgensur? Det er bare ikke okay have sådan en fantastisk blog og så bare sådan stoppe ;)
Ej jeg håber du nyder at have ferie, også fra bloggen, og kommer stærkt tilbage når du igen får internet, du er i hvert fald savnet skulle jeg hilse og sige!

Anne sagde ...

ja jeg har så også været inde og kigger hver dag siden du skrev indlægget og bare håbet at det enten var en joke eller at du var kommet for tidligt hjem ellers havde lånt en andens netforbindelse - SAVNER dine blogindlæg for f.... :-) håber du nyder din ferie og at ungerne laver så mange sjove ting at du har nok materiale til 10 indlæg når du er tilbage :-)

Anonym sagde ...

kom nu hjem .....

Ninette sagde ...

Det er mærkeligt, jeg plejer sådan set at synes at jeg er rimelig intelligent og min tidsfornemmelse plejer også at være ding dong i orden, men pludselig finder jeg mig selv, flere gange dagligt, tage forbi din blog og tænke: er der gået halvanden uge nu?
Og, nårh ja, det mest besynderlige ved det: jeg har en mani med kalendre og har været vild med dem siden jeg var ti, så jeg troede egentlig at jeg havde nogenlunde tjek på hvor lang tid halvanden uge varede ....

superheltemor sagde ...

Hvor er i søde! Tak!
Og NU er jeg på vej hjem - mangler så bare lige at kunne tænke igen, for at kunne blogge. Men det kommer vel?