søndag den 6. marts 2011

Om opmærksomhed

Mellempigerne lovede at holde øje med babyen, mens jeg lige gik ud for at lede efter noget i skuret. Da jeg kom tilbage - to minutter efter - blev jeg mødt af glad vinkende baby - der sad ude på trappen.
De ansvarlige babysittere kan man spotte i baggrunden, hvor de er fordybet i at se musikvideoer på deres fars mobil. "mor, du VED jo godt jeg ikke kan huske noget, hvis der er Nik og Jay... De er bare SÅ seje - især ham der ikke er flæsket i hovedet..." som Hulk forsvarede sig med.

3 kommentarer:

Therese sagde ...

Så vidt jeg husker, var der vist også noget med at superbaby er vildt hurtig, så oddsene har bestemt været imod midterpigene, er sikker på de gjorde deres allerbedste;)

K sagde ...

He he... præcis samme episode her i går. Storebror skulle såmænd bare lige kigge efter Miksen mens jeg gik til skraldespanden med en stak aviser.
Ca 2 min efter kommer Miksen stormende ud i bare tæer og uldbody og løber løber mig i møde??!!x
Storebror?? "Jamen helt ærligt mor - jeg spillede da Supermario og så stod han og larmede ved døren - og så var det i virkeligheden meget nemmere bare at åbne den...." ??
- vel også en slags babysitting :-)
BTW. Hun bliver da kun LÆKRERE hende superbaby der!

Babyhuset Tutti sagde ...

Dygtig baby! Fuld af charme, selvtillid...og lækkert hår - hihi, men selvfølgelig knap så interessant som to flødeboller, der er fuld af det samme (uark) - klart nok!

/Stine