søndag den 28. november 2010

Om swingerliv

Jeg var til julefrokost på mit arbejde fredag aften - sammen med superbaby.
Det var voldsomt hyggeligt, med superbaby der smilede sødt, hev min leder i skægget og prøvede om en af mine kollegers mørkebrune hudfarve kunne skrabes af med en negl - og så faldt hun pænt i søvn i barnevognen efter en time, og sov hele vejen hjem i snestormen kl 01.
Så jeg havde masser af tid til at få snakket med en masse dejlige voksne mennesker,også om andet end børn.
Min smukke kollega har fx fået et ekstra-job, på en swingerklub. Så jeg blev nødt til at pumpe hende hårdt for info, for det er sgu da for skægt!
Hun laver kaffe og holder opsyn(og kunne ikke drømme om at deltage i nogle af.. Øh...aktiviteterne), men hun må ikke fortælle noget sladder om hvem der kommer der og den slags(æv!), men jeg lærte følgende nyttige oplysninger.
1): når man først har prøvet at jokke i et brugt kondom med bare tæer, holder man op med at være så sippet
2): når man er den der er ansvarlig for rengøring, bliver man meget glad når der indkøbes latexlagner, for de kan tørres af med en fugtig klud
3): julehyggedag hedder "knep og klister", involverer en masse slik og krymmel, og giver et HELT andet syn på de kendte klassikere "nougatmåtte", "marcipanstang" og "nougatstjerne" - og på kropsbehåring.
Det er så dejligt når man lærer nye ting!

3 kommentarer:

Damernes Magasin sagde ...

Knep og klister!!!??! jeg dør af grin!! hahahaha seriøst! Det er det sjoveste jeg længe har hørt.
/Helle

Anonym sagde ...

ahaaa...krymmel kan så godt bruges til andet end kage pynt.....det noterer jeg lige;)
Det lyder som en alt i alt vellykket og underholdene julefrokost....

lauriestrode sagde ...

Åh, hvorfor har jeg ikke klikket på linket på Marens blog før nu? "Knep og Klister"? HHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

P.S.: Jeg har en blog, men den er ikke lige så sjov som din!