lørdag den 13. november 2010

Om pral

Jeg havde faktisk aldrig troet jeg kunne vinde en" min far er stærkere end din far" diskussion - men da jeg hentede mine børn i børnehaven for et par måneder siden,  fortalte pædagogen at hun havde overhørt følgende replikskifte:
Fremmed barn:"min onkel er bare poliitimand og har en hund!"
Mit barn:" nå, men min mor kan drikke en øl i en mundfuld..."
Mit andet barn:"ja, og engang bøvsede hun så højt at jeg var lige ved at tisse i bukserne!"

og før i planlægger at få dem tvangsfjernet: jeg har altså aldrig bundet en øl foran dem!
(men det er muligt deres far har pralet af at jeg imponerede ham med det, før vi blev kærester)...

3 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Min mor var piraters dronning...

Rikke R sagde ...

Hvor er det bare sejt at kunne slå en politimand:-)

Anonym sagde ...

Fantastisk! Når jeg som mest har brug for lidt selvforglemmelse og et godt grin, falder jeg over din hjertevarme og hysterisk sjove blog. Det var lige hvad jeg havde brug for;)