mandag den 8. november 2010

Om forbrugeroplysning

Jeg ved ikke helt hvad det er med mine børn for tiden, og deres interesse for min kropsbehåring (som altså ikke er så overvældende som rygterne siger).
Men i går var vi på Nationalmuseet. Lille Hulk skulle tisse, og jeg gik med hende ind på toilettet, og tissede så også lige selv. Da vi kommer ud, står der nogle teenagepiger i kø, og Hulk synes så de bør have følgende oplysning:"min mor har vildt meget hår på tisseren!" wtf??
Pigerne begynder selvfølgelig at fnise, og jeg skynder mig at få smidt barnet ud, inden hun beslutter sig for også at informere dem om hvor lange bryster hun synes jeg har.

3 kommentarer:

ThinkingSpace sagde ...

Hahahahaha...

Tak for din kommentar på min blog. Jeg er vildt glad for, at jeg endeligt fandt din! :-)

superheltemor sagde ...

Endelig? Min er kun 5 dage gammel, så det er da hurtigt;)

ThinkingSpace sagde ...

Hey, så er jeg jo megahurtig. Jeg troede, du lavede en blog for længe siden -da der var snak om det på Slyngebarn.:stoned: