tirsdag den 12. april 2011

Om indlæg nr 200

Lige om lidt har jeg skrevet 200 indlæg(tillykke til mig), og det vil jeg fejre ved igen at spørge jer: hvad vil i høre om?
For nogle måneder siden spurgte jeg Jer hvad I ville høre om i indlæg nr 100, og her svarede i at I ville have Ninjaman til at skrive, så det gjorde han: indlæg nr 100 .
Hvad så med indlæg nr 200?
Flekslån, karse, tips og tricks til rengøring, resume af handlingen i Peter Pedal, makeup-tips, opskrifter på kødsovs - hvad er i til? Jeg kan sagtens have en mening om det hele, så bare sig til!

18 kommentarer:

Kristine Sejr sagde ...

Jeg ved ikke om du har skrevet om det før, men jeg vil gerne læse om den følelse du havde i kroppen da du kunne mærke at du elskede Ninjaman. Om første gang i mødte hinanden.

Therese sagde ...

Ehm tror jeg springer over på makeup tipsene, efter dit indlæg om et smokey eye. Men vil rigtig gerne høre noget om lysten til at få fire børn. Og rent praktisk om der er meget mindre tid til at være kærester, eller det er det samme som ved to? Og så vil jeg helt sikkert også gerne høre om du har født derhjemme??(og hvorfor)??

Unknown sagde ...

Mads på 6 siger, at han gerne vil læse om landevejsriddere! ;)

superheltemor sagde ...

haha christina, det var da et funky ønske!

Dorthe K sagde ...

Jeg holder med kongemor! Kærestetid og hjemmefødsler.. Det er jo både noget med hjerter, blod, sved og tårer! Yay!!

Lisbeth sagde ...

Jeg vil gerne læse mere om børnene, fantastisk fortalt og så levende.

Carportognoia sagde ...

Hvis ikke du vil skrive om gravkøer, som er det, vi beskæftiger os mest med her i huset, vil jeg gerne høre tips til, hvordan man som formentlig ikke hovedrig børnefamilie har råd til at bo i et hus (der ikke ligger på Lolland). Altså flekslån it is! Det er nemlig noget, husstanden ældste medlemmer overvejer meget...

Østfronten sagde ...

Jeg stemmer også for et overblik over, hvordan man får det hele til at hænge sammen! Det virker nemlig herfra set ret imponerende!

Nadia sagde ...

Jeg synes du skal fortsætte stilen med at involvere mand og børn. Hvad med denne gang at spørge dem, hvad DE synes, bloggen skulle handle mere om? Vigtige emner du ikke har fået dækket?
Så kan de jo (med lidt hjælp) skrive hver deres femlinjers blogindlæg.

Anonym sagde ...

Jeg ville gerne høre hvad dine 4 lækre superbørn siger til at få deres liv hældt ud over en blog! :-)

K sagde ...

Øhhh - hvis du virkelig er en af de der seje overskudsfødere som har født DERHJEMME vil jeg dælme gerne læse om det da!!??
Shit, det synes jeg fandme er sejt at gøre. Jeg ville dø af skræk og ikke ane hvor jeg sku gøre af mig selv. Ikke fordi jeg vidste det da jeg leverede på hospitalet - men hjemme??

- men noget om landevejsriddere ville da også blive læst her :)

Over40 sagde ...

Ingen make-up tips, tak.
Kunne Ninja-mand ikke bare skrive hver gang du runder de 100? Han kunne jo bare bruge de samme spørgsmål....

Anonym sagde ...

av for den. Men jeg har faktisk et ønske. SKOLE!
-Betyt

Johanne sagde ...

Jeg er ligeglad, bare det er langt. Så kan jeg grine i længere tid.

superheltemor sagde ...

hold da op - sikke i spreder jer! bliver jo næsten lød til at skrive indlæg nr 200 5 gange, for ikke at snyde nigen;-)

Malene fra Paleolivet og Brombleberries sagde ...

Jeg synes rengøringstips .. tænkte bare straks, at det var så "ikke dig", at sidde der og dele ud af små fikse ukendte tips, til en skinnende ren vandhane eller hvad ved jeg.

Jane Thoning Callesen sagde ...

Jeg holder med Johanne. Skriv langt, så vi kan grine længe. Nu fik jeg endelig læst din blog. Og har grinet så meget, at jorden rystede og skyskraberne NÆSTEN væltede, her i LA. Vil ha mere, mere, mere! (og vi mailes ved!)

Cecilie sagde ...

... Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad du ville have sagt til dig selv, hvis du kunne tage tilbage i tiden og drikke kaffe med dit 22årige jeg.

-Har selv startet en blog som pt står stille, fordi jeg ikke helt ved hvordan man skal forklare hele verden, at ens liv pt er på standby. Og at det har alt for meget at gøre med Tabermænd, SU og hjerneceller i slowmotion.

Elsker dig forresten for ikke at lade som om man partout skider lyserøde skyer bare fordi man har skøn man og smukke børn.