tirsdag den 1. marts 2011

Om udklædning og gravide maver

Jeg elsker udklædningsfester,og synes folk holder alt for få af dem. En af de sjoveste jeg har været til, var med bordel-tema, hvor fødselaren selv var i sådan en westernagtig bordelmutterkjole, med blonder og velour og fjer i hatten, og gæsterne var forskellige blandinger af pimps og strippertyper. Ninjaman var en stakkels narkoluder, med blond paryk med sorte udvoksninger, kanyle i armen, lårkort og netstrømper(og jo - prostitution er trist i virkeligheden, men han var stadig sjov...)
Jeg var højgravid, men fandt min farfars gamle jakkesæt, hvor der var plads til maven, og så var jeg klistret gammel fyr, med fedtet hår, rødvinstud, halvåben skjorte der viste vom og fingre der pillede lidt ved alle de lækre piger.
Jeg synes ellers det er svært at finde på noget at være klædt ud som, når
man er gravid - men prøv lige at de her:
http://pregnantchicken.squarespace.com/pregnant-chicken-blog/2010/10/5/25-pregnancy-halloween-costume-ideas.html der er mange sjove, min favorit er denne her kage-i-ovnen variant

2 kommentarer:

Rikke R sagde ...

Kan simpelthen ikke huske og finde, hvor jeg har læst det hende, men på en blog en der var klædt ud som Obelix.
Har også set et lettere makabert billede, hvor der var limet dukkeben og arme på maven og så blod løbende, manden var så morder med lang kniv med blod på...

superheltemor sagde ...

det lyder klamt - og sjovt!