tirsdag den 29. marts 2011

Om tungeslaskere

Da jeg var barn, sagde vi altid:" Adddd!!! De laver tungeslasker!" når nogen kyssede i film.
Jeg tror jeg forestillede mig tungekys som ekstremt våde og slimede, og gruede for når jeg blev stor nok til at skulle den slags selv.
Jeg blev positivt overrasket - og selv om jeg er blevet kysset a folk der ikke var så gode til det også, så har jeg dog aldrig oplevet noget jeg decideret ville kalde en "tungeslasker".
Ikke før jeg mødte superbaby...
Ser hun sådan her ud og nærmer sig dit ansigt med voldsom fart og kaskader af savl efter sig, så flygt - tungeslaskeren følger lige efter!

8 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Jeg havde engang en kæreste som så præcis sådan ud. Men når man er en sidst-i-20erne-årig mand er det bare ikke nuttet, eller rart for den sags skyld.

Anonym sagde ...

Ihhh, det ser dejligt ud! Elsker når Krudtbøllen deler ud af kys! :-)

Luna sagde ...

Det er såmænd ikke engang så slemt. Herhjemme er der nysser, savlenysser (tungeslaskeren) og så snotnysseren. Den er altså lidt klammo. Jeg vil gerne pointere at det er min søn jeg omtaler og ikke min bedre halvdel.

Dorthe K sagde ...

Dem kender jeg!! Og lidt som om den lille øgle lever efter princippet jo mere, jo bedre! Og det er så altså savl, vi snakker om...
Og så undrer folk sig over at jeg nærmest lever med en stofble over den ene skulder:-) Ja ja, prøv du lige en af de tungeslaskere i forlængelse af indtag af leverpostejmad!!! Tak for mad!

Halkjær sagde ...

Her får vi også store "åben-mund"-kys med savl på underlæben og snot på overlæben. Meget delikat.

Desuden er Barnet begyndt at skulle mærke efter med tungen, når vi giver lange kys. Det er egentlig ikke specielt vådt og tilsavlet, men jeg synes alligevel det er ret ubehageligt at blive tungekysset af sin datter.

Therese sagde ...

Min søn er så drenget, at det der med kys skal man være heldig for at få, så jeg sætter pris på alle slags slaskere, den mindst populære er dog, hej jeg har lige spist æggemadslasker som jeg fik mig den anden dag. Nogen gange tror jeg at tænker, hun vil ha kys, jeg skal saftsuseme give hende kys!

superheltemor sagde ...

Haha - godt at høre jeg ikke er den eneste med voldsomt tungekyssende savlefrans!
Sødt - men klamt

Anonym sagde ...

I Frankrig kindkysser man jo til goddag og farvel - og jeg kunne altid mærke på en voksen kind om mine unger havde kysset farvel - hvis kinden var slimet våd så havde de været forbi og sige farvel ;)
Lækkert...