onsdag den 23. marts 2011

Om musikvideoer

Tror nok lige det er heldigt vi holder fjernsynsfri uge, for min 4 årige behøver ikke se musikvideoer på vh1 med sin far, det næste lange stykke tid.
Hun ytrede nemlig lige følgende - ret afslørende sætning:" jeg håber altså stadig jeg gider gifte mig med Christoffer, når jeg bliver stor - men jeg ved jo ikke endnu om jeg hellere vil giftes med en pige, sådan kan man godt få det, så er man ...bøsse, ligesom laurits's mor. Men så vil jeg helst gifte mig med Shakira - for hun har sådan en god røv!"
Og for min skyld må hun godt blive bøsse, og også gerne gifte sig med Shakira(omend jeg måske synes aldersforskellen er lidt stor) - men jeg finder det sørme mistænkeligt at en sætning om at have "en god røv" dukker op i hendes ordforråd, må nok lige tale lidt med ham ninjaman om det...

8 kommentarer:

Chilli sagde ...

LOL- Fra små folk og fulde børn(eller hvordan er det nu det er?!)... Elsker de ting børn kan finde på at sige.

Xo Chilli
http://chillis-world.blogspot.com/

Leoparddrengen sagde ...

Hips don't lie...

K sagde ...

Ha ha haaaa!!! Kommer der så et lille indlæg om Ninjamans forklaring??

Lou sagde ...

Heh, det er fandme sjovt! :-D

Dorthe K sagde ...

Jaaa, vi vil ha Ninjamans forklaring:-) For det er med garanti en lang og meget, meget sjov historie...
Og den kunne evt. ha et par ting tilfælles med min forklaring på hvorfor min 4-årige kaldte sin 2-årige lillesøster "svagpisser".. For eftertiden er den slags ord henlagt til tiden efter kl. 19 - for det meste...

superheltemor sagde ...

Ninjaman forklarer sig ikke - han undviger bare. Han forsøgte sig med både:"det må hun have lært i børnehaven" og "ai skat - det har DU altså sagt engang".
Nå. Men se vh1 med børnene er heldigvis stadig ikke noget han kan denne uge

Prophecy sagde ...

Jeg syns du er sådan en cool mor, at hun gerne må blive bøsse. Det er fadnme large, og husk nu ældre damer har tit gode bankkonti ;o)

ditte marie sagde ...

haha endnu engang godt underholdt!