søndag den 6. marts 2011

Om manøvrebane i går

Et lille p.s til alle jer søde mennesker, der skrev opmuntrende kommentarer i forbindelse med mit indlæg i går, inden jeg skulle prøve at køre bil for første gang: jeg overlevede - i modsætning til de fleste af keglerne...
Lad mig sige det på den måde: jeg bliver en fremragende bilist!

Altså, hvis der er brug for en der kun kører ligeud eller til højre, i første gear....

Jeg foreslog dem at de erstattede keglerne med kurvfulde søde hundehvalpe, for at gøre det nemmere at koncentrere sig om ikke at pløje ind i dem hele tiden.
Det syntes han ikke var sjovt. Han gad nok bare ikke gøre rent efter det?

Til gengæld, spurgte underviseren os, om vi tre der var derude alle var fyldt 18 - det hjalp lidt på selvværdet, efter at den anden underviser i torsdags gik ud fra at jeg var mor til en teenagepige på holdet...

2 kommentarer:

Babyhuset Tutti sagde ...

Sejt! Så hans opfattelse af dig var, at du var en flabet teenager, hvis humor han i øvrigt var for gammel til at fatte?
Da jeg var på manøvrebane - og jeg var faktisk 18 - lykkedes det mig at imponere kørelæreren ved konsekvent at starte bilen i tredje gear. Jeg syntes godt nok også, den var tung at få i gang...

/Stine

superheltemor sagde ...

Tredje gear - you go Girl!