søndag den 27. marts 2011

Om Jesper Christensen

Jeg var i biffen med min mor i går, og se ham her i denne her
Filmen var ret god, lidt lang i spyttet nogle steder, men bestemt værd at se.
Og Jesper Christensen er altså en fantastisk skuespiller, med så meget karisma at ninjaman skal være glad for at jeg er så monogam og Jesper Christensen er så rynket, for ellers kunne det godt være jeg var tæt på at sende ham et kærestebrev af beundring for hans talent.

Se filmen, hvis i har mulighed for det - men lad være med at se den i sal 12 i palads, hvor lærredet er mindre end mit tv, og lyden fra filmen ved siden af trænger gennem væggen, så man sidder og ser på en stakkels mands dødskamp, til lyden af latterbrøl og biljagter.

6 kommentarer:

Karoline-med-K sagde ...

Jesper er fantastisk! Men først og fremmest er han Nana´s far, total yndlings 80´er far :-)

Anonym sagde ...

Jesper Christensen er MIN! Jeg elsker den mand! Og elsker at det er ham der har indtalt Harry Potter på lydbog. Jeg har brugt usandsynligt mange timer i selskab med den mands stemme i mine ører og havde jeg muligheden giftede jeg mig med ham.
Faktisk er han så fantastisk at hvis jeg satte en lydbog på Harry Potter dengang jeg havde kat, så lagde min kat sig altid på ryggen i sengen og spandt. I samme øjeblik jeg slukkede rejste han sig op og gik.
Ååh nu bliver jeg nødt til at lytte lidt til Harry Potter igen... bare fordi!

Anonym sagde ...

Jeg synes at han spiller super godt i den film, som jeg fandt virkelig rørende og barsk...

Mange hilsner
Birthe

Cecilie - Makwerk sagde ...

Helt enig, manden er simpelthen intet mindre end fantastisk!

(og nu vi taler om at anbefale...jeg kan så ikke anbefale at invitere en søster, hvis mand har en hjernetumor, med på tiltrængt pusterum i biografen, UDEN lige at researche hvad filmen handler om først! DOH)

superheltemor sagde ...

@karoline: det er jo lige det han er!
@dLn: hm, kan vi ikke stryge hans rynker lidt ud og dele ham så? Jeg har også nydt at høre ham læse HP
@NYbh: ja han er virkelig fantastisk i den!
@Cecilie: årh hvor voldsomt... Dårlig planlægning:-( håber din søsters mand klarer den?

Cecilie - Makwerk sagde ...

Ja lidt dårlig planlægning, må man sige. Men vi kunne heldigvis godt grine lidt af det bagefter - altså da vi havde hylet lidt også - og jeg måtte give dummebøder i form af store fadøl. Og min søster var faktisk en slags glad for at se filmen. Selvom det var barskt.