lørdag den 24. september 2011

Om huskelister

Vi får passet børn her til formiddag, og jeg har planlagt en overraskelse til min mand, fordi vi ikke fik fejret vores ti års bryllupsdag i sidste uge: vi skal ud og dykke, på Amager.
Jeg har et gammelt dykkercertifikat, men han har aldrig prøvet det.

Han ved ikke hvad vi skal, men jeg har givet ham en huskeliste, hvor der står at han skal pakke: dansesko, badebukser, vaseline og barbermaskine.
Han så helt forkert ud i ansigtet, da han fik listen i hånden - men har pakket tingene.

Tror ikke han bliver skuffet, over ikke at få brug for alle tingene!


(så er det egentlig bare mig der har fået lidt kolde fødder, over hvor koldt havet er!)

3 kommentarer:

Mette sagde ...

Uh... Glæder mig til at høre om, hvordan Det gik:) Enjoy:)

Skildpadden sagde ...

hvordan gik det? Var vandet meget koldt?

Jeg er lidt misundelig og så alligevel ikke; vandet er lidt for koldt til min smag.

Anne L sagde ...

Muashahahha, fantastisk huskeliste! DET må jeg huske, når jeg engang gør den slags ved min mand. :-)