søndag den 14. august 2011

Om dagens mest absurde sætning

"NEJ! Man leger ikke med tis!!"

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, det er nok en af de sætninger du aldrig troede du skulle sige. ;) Jeg har lige sagt "tag så det tog ud af din lillebrors øre!" Syntes mængden af absurde sætninger er steget brat efter jeg fik børn.
-Jo.

Emma sagde ...

Igår da jeg kørte med bus ind til byen, satte der sig en mor og hendes måske 5 årige søn på sædet bag mig. De begyndte at snakke lidt frem og tilbage. Efter lidt stilhed siger drengen til sin mor: "tror du ikke det er kedeligt at køre bus? Man skal jo kun lave billetter og åbne døren." Moren svarer ham så, at jo, det er nok meget kedeligt. Efter lidt stilhed siger drengen så "Når jeg bliver stor, vil jeg være SKRALDEMAND! Så behøver jeg nemlig ikke at øve mig". Der havde jeg ret svært ved at holde masken, især da moren desperat forsøger at tale ham fra hele skraldemands idéen.
Bagefter tænkte jeg straks på dig, Superheltemor, og at jeg bare var NØDT til at dele den historie med dig! :-)

superheltemor sagde ...

Haha Emma, fed historie!

Anonym sagde ...

Jeg sagde "William lad voere med at gaa og vise din roev hele tiden til din lillebror, det er altsaa noget man ikke goer" (William er endda 9 aar)

Lone