tirsdag den 9. november 2010

om tis

Da jeg fik mit barn nr. to, deltog jeg selvfølgelig i den obligatoriske mødregruppe. Anden gang vi mødtes, var hjemme hos hende jeg bedst kunne lide af de andre fra gruppen – og hun boede enormt pænt, med lyse designermøbler og god plads. Sad og følte mig lidt dårlig over at hun snart skulle hjem i mit rodede lille hus…
Nå, men min baby tog en lang lur i ringslyngen, og jeg skulle tisse, men tænkte jeg sagtens kunne tissse, uden at behøve tage hende af.
Så det gjorde jeg. Da jeg så ville rejse mig fra tønden igen, sad toiletsædet fast i mine strømpebukser – for jeg havde nemlig fået pakket det pænt ind i strømpebukserne, simpelthen svøbt det ind, og  tisset direkte ned i et strømpebukseindsvøbt(er det et ord?) toiletsæde – så jeg undskyldte mig hurtigt med akut hovedpine, og bakkede ud af døren, med plaskvåde strømpebukser i vinterkulden....
men vi blev faktikst venner alligevel - der gik bare ca 4 år før jeg turde fortælle hende at jeg havde pisset i mine bukser hjemme hos hende.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super sjovt indlæg! Eelsker simpelthen sådan nogle historier...som vi alle jo nok går rundt med i smug;-)Har du i øvrigt en mailadr. tilknyttet bloggen, som man kan kontakte dig på?

Hav en dejlig dag
Lene

superheltemor sagde ...

Tak Lene! Elsker også selv pinlige historier, og synes det er sjovt at komme ud med mine her;-)
Om man kan kontakte mig på mail herigennem - det ved jeg faktisk ikke hvordan man slår til - gør du? For putter det gerne på, hvis jeg vidste hvordan man gjorde...
Ville også gerne lave en knap folk kunne trykke på, hvis de ville have mails når der kom nyt - det prøver jeg også at finde ud af hvordan man gør - der er meget at hitte ud af som blognewbie!

Katrine sagde ...

Fantastisk blog - hvor er du god! Og ekstra herligt er det jo, at jeg har gennemskuet, hvem du er ude i den virkelige verden. :D

Malene fra Paleolivet og Brombleberries sagde ...

Ih, du skriver altså sjovt. Det er en fornøjelse med de små grin du hele tiden får frem i mig

Anonym sagde ...

Jeg dør af grin - hvor er jeg taknemmelig for, at du har besluttet dig for at oprette en blog.

/Rina

superheltemor sagde ...

Tak hvor er i søde - og hvor er det fedt at høre i morer jer, for det var nemlig meningen:-)

Onkel Anne sagde ...

hihihi hvor dejligt at møde en, der kan lave præcis det samme som en selv! Jeg har også en gang tisset i bukserne. Min lillebror skulle lære at køre bil - min bil that is - og han kørte virkelig dårligt. Han får drejet ind på en mark, og jeg griner og tisser, griner og tisser og tisser, tisser så sædet er plask vådt. Da jeg skal ud af bilen kan jeg ikke stoppe med at tisse og jo mere jeg tisser jo mere griner jeg... eller omvendt
Og bilen sad fast bagefter. Om det er fordi jeg har overpisset marken eller fordi den i forvejen var smattet, ved jeg ikke. Men jeg elsker den oplevelse!