mandag den 31. oktober 2011

Om lort

Fantastiske Maria, bloggede forleden om spændende lorte-historier.
Læs også kommentarerne, som inkluderer en historie fra en der måtte gribe en gammel dames lort i hånden.
Så smukt...
Nå, men hvis I ikke er sarte, har jeg også en lorte-historie - er I sarte, så stop med at læs nu...
I 1997 rejste jeg rundt i Indonesien, med min ekskæreste. På et tidspunkt sejlede vi ud til de smukkeste små øer, og snorklede blandt koraller og flotte fisk. Det kunne have været ren idyl, hvis bare jeg havde undladt at spise nudler fra en gadevogn dagen før...
Heldigvis opdagede jeg et lille bambusskur, hvor der stod en toilettønde. Pyha.
Jeg gjorde hvad jeg skulle - og så mig så om efter toiletpapiret. Der var intet.
Så opdagede jeg spanden. Den lignede lidt nudelbøtten herunder, med små spændende flydende ting i.
Jeg kunne vælge mellem:
A): tage min hvide bikini direkte på igen, og formentlig dekorere den med synlige brune spor
B): stikke hånden i spand, og finde lidt vand at vaske mig med
Efter meget lang tænketid, valgte jeg mulighed b.
Det var ikke rart.
Hverken fiskeriet efter vand, eller fornemmelsen af fedtet numsehul mod fingre.
Der var selvfølgelig hverken håndvask eller sæbe på øen - så jeg brugte ikke min venstre hånd til noget som helst i månedsvis efter, for tanken om at den hånd havde gået uvasket i 8 timer efter operation numsevask var nærmest ubærlig...

9 kommentarer:

understjernerne sagde ...

Hahahahaha aaaaad hvor er det ulækkert! Adadad! :D

Albertesmor sagde ...

Føler mig meget beæret over at blive nævnt på din blog - også selvom det kostede en bæ en hånden!

Tak fordi du også delte en fæces-historie!

"Grib lorten"

Anni Heldgaard Bach sagde ...

Jeg har en sød historie. Mine tvillingebørnebørn, der dengang var 5 år snakkede sammen om, hvornår forskellige ting blev opfundet. Pigen: Hvad gjorde man før, toiletpapiret blev opfundet? Drengen: Man brugte fingrene. Pigen: Så havde man vel gummhandsker på. Drengen: Nej, man brugte den hånd, man ikke skulle sige goddag mrd.

bettina sagde ...

Først tænkte jeg lige; argh, det kunne da ha været værre. Men så funderede jeg lige over ordet toiletSPAND. Og adadadadadadaaaaaad! Men stadig skægt....

Johanne sagde ...

Skide sjovt... Hø hø hø ;-)

Kristine sagde ...

Okay, så får du også lige min bedste historie. Godt nok er det ikke mig selv, som har oplevet det.
Da min søster for mange år siden læste på sygeplejeskolen var hun i praktik på en mave/tarm-kirugisk afdeling. En ældre mand skulle have en analundersøgelse af lægen. Manden lå på siden i sengen, mens lægen sad på en taburet lige i øjenhøjde. Min søster holdt manden i hånden på den anden side, hvilket skulle vise sig at blive hendes fordel. For som lægen er godt i gang i rumpetten, kommer der pludselig et nys over manden, som resultere i at lægen fik ansigtet pyntet med dejlige brune fregner... Uhhhhvvvv.......Det fede er at lægen, som er en ung, ret goodlooking mand, blot tager imod den vådserviet, som sygeplejerske rækker ham og tørre det af og fortsætter arbejdet. Det er sgu stærkt gået..!!!
En ret fed lortehistorie, hvis jeg selv skal sige det...

Anonym sagde ...

Har I set "Headhunters"?
HER er der en VIRKELIG klam scene hvor hovedpersonen gemmer sig i en gammeldags "lortetønde" og trækker vejret igennem en tom toiletrulle som han har i munden.
Uha - føj...
Men han reddede livet:-)

superheltemor sagde ...

ja headhunterne har jeg læst, ikke set endnu. det er en fantastisk ulækker scene!

superheltemor sagde ...

anni og krisitne: tak for lortehistorier! den ene sød - den anden klam!