onsdag den 8. juni 2011

Om niche-litteratur

Fra bogens bagside-tekst: "Så er den her: håndbogen, til dig der tjener på penge på, at andre udfører seksuelle ydelser. Har du fået en grim luder i din stald, og ved ikke hvordan du skal tjene penge på hende? Så læs "alfons og supersækken", og hør hvordan andre alfonser har fået vendt selv virkeligt grimme piger til en god forretning!"
En læser, Mie, gjorde mig opmærksom på bogen i en kommentar i dag, men jeg havde faktisk stået og småklukket foran bogen i en boghandel i dag, og taget et foto - har jo noget med sjofle børnebogstitler, som i nok ved...
Disclaimer: det står der vis ikke på bagsiden - gætter bare.
(Og prostitution er selvfølgelig ikke en skid sjovt, sådan i virkeligheden.)

4 kommentarer:

Maj sagde ...

Arj jeg fatter ikke hvordan du gør det - det er så hylende morsomt!!

Tak tak tak - for en virkelig sjov og underholdende blog, synes bestemt ikke der går for meget mor eller kedsomhed i det ;)

- Maj :)

Kristine Sejr sagde ...

Jeg gik faktisk også og ledte efter nogen til dig her den anden dag, og jeg fandt en bog der hedder picas-so og mu-tisse. Helt sjofel er den jo ikke, men hun får da lavet en del ord sjov i bogen med ko-pist, og skældsordet : Pica-so-fa-maler.

Mai sagde ...

Høhø, har du læst den, hvor Alfons skal finde ud af, hvor langt han egentlig når? Der tror jeg godt nok, den gode Gunilla Bergström har været på et syretrip. Det er sådan noget med, om man stadig er til stede i varmen på en stol, man lige har rejst sig fra. Kæft, det tager lang tid at læse for et spørgelystent barn!

Anonym sagde ...

Jo, prostitution er faktisk rigtig sjovt - sådan i virkeligheden... ;-)

// Sexarbejderen //
http://sexarbejderen.blogspot.com