lørdag den 11. juni 2011

Om klamme ting børn gør

Da jeg forleden skrev om superbaby, der slikkede på en skovsnegl, var der lige en læser der kunne toppe den historie, med en der var MEGET værre. Den bliver I lige nødt til at læse selv:
Denlangeneger skrev:
Da min søster lige havde lært at kravle tog hele familien (undtagen mig) til Portugal på ferie.
En af dagene kravlede min søster rundt på stranden mens min mor lå og holdt lidt øje med hende. Pludselig opdager min mor at Sofie begynder at stoppe ting i munden, så min mor flyver op og hen til hende.
Min søster var simpelthen igang med at æde en hundelort.
Og ikke hvilken som helst, nejnej selvfølgelig sådan en der havde været delvis diarre, delvis fast. Så hun havde lort (og BRÆK) udover det hele, men stoppe? NIX!
Hun holdt krampagtigt fast i lorten så det endte med at også min mor begyndte at kaste op.
Det første hun gjorde da de kom hjem var at æde en fugleklat. Derefter lærte hun vist forskellen på lort og mad. (Godt nok laver min mor dårlig mad, men det smager trods alt bedre... lidt...)

Fy for pokker! en klam historie, der bare slår alle mine!
Er I glade for at jeg lige huskede at fremhæve den? Nej?
Hvor er I bare kedelige...

6 kommentarer:

Bettina sagde ...

Nåmen, ingen morgenmad til mig så...

biaw sagde ...

Føj!
Da min yngste søn var omkring 1½ år, havde han for første gang smagt en figenstang. Det var sommer, storebror lå i sofaen og spiste figenstænger, jeg var i køkkenet og yngste afkom sad i kravlegården ikke iført andet end en t-shirt og en ble, og legede. Lige pludselig hørte jeg det ondeste vræl fra ham og en storebror der råbte FY for satan hvor er du bare den klammeste lillebror! Jeg fløj ind - og fandt en baby der sad og tyggede på sin egen klamme brune babylort og også havde stoppet næsen med det og åbenbart ikke syntes, der var så lækkert endda - det syntes jeg heller ikke, men hold da kæft hvor jeg grinede. Der gik nogle år, før han igen spiste figenstænger.

Kristine Sejr sagde ...

hahaha fy for fanden da til det hele....hehe min bror har også engang gjort det med at have lort over det hele, heldigvis var det langt før min tid, og min moster passede ham. haha.

Anonym sagde ...

Hahaha hvor er det biaw skriver da også ulækkert! :D

Men min søster skal jo konfirmeres i 2013... ååh hvor jeg glæder mig til at minde hende om HVOR ulækker hun egentligt er! :p

Julie sagde ...

Hahaha! Det er sgu sjov!

Tænk endda at kæmpe for at få lov at beholde noget så klamt. Sikke en kampgejst ;-)

Unknown sagde ...

Uha, det var ikke en lækker en...
Jeg har endnu én!
Da Alma var lille og lige var begyndt at kravle, var vi på besøg hos mine forældre. Alma kravlede rundt på gulvet og legede... Pludselig opdagede jeg at hun tyggede på noget. På hendes læbe sad en meget stor vinge fra en spy-flue og resten var allerede på vej ned i mavsen:o) Velbekomme;o)