fredag den 19. august 2011

Om toiletregler

Man må da heller ikke noget...

10 kommentarer:

Bitten sagde ...

Jeg tillader mig at omkomme af grin.

Anonym sagde ...

Bare du ikke gør det på et offentligt toilet, Bitten - for det er sikkert også forbudt *s*

Batwoman

Moster sagde ...

hahahahahaha. Her sidder jeg og har helt misforstået hvad det er et restroom bruges til..... hahahahahah

Lines linier sagde ...

Javel så?! Her har jeg i alle disse år... ;-)

Tak fordi du fik udredt det for mig!

Kirsten sagde ...

Nå!
Hvad skal man så få tiden til at gå med??

natteravnen sagde ...

hvad bruges det så til?

Cecilie - Makwerk sagde ...

Ha..... Kender du denne side? http://www.happyplace.com/4286/brilliantly-sarcastic-responses-to-completely-well-meaning-signs

Rasmine sagde ...

Jeg ville ønske, jeg kunne uploade et billede i denne kommentar. Min kæreste har, før jeg flyttede ind, sat et skilt på badeværelset, hvor der er to billeder. Det ene er en, der sidder i skovskiderstilling ovenpå toilettet og med et stort kryds over. Det andet viser, hvordan man egentlig skal sidde på toilettet.

Jeg må ikke tage det ned...

Louise sagde ...

Åh nej, hold kæft hvor er det skide skide sjovt!!!!

Karina sagde ...

Hahahahahahahahahahaha, Avvvvv nu har jeg mavepine af grin.
Kors den var altså for sjov.
Tak tak. :D:D:D::D:D