søndag den 13. februar 2011

Om at være krea

Har ikke lige fået blogget i dag, men har til gengæld været super-overskuds-kreativ sammen med mine børn, og hjulpet dem med at male det her store maleri, der skal gives i fødselsdagsgave til et familiemedlem. Er det ikke sejt? De har kigget efter nogle Scherfig malerier, og så tegnet dyr over på lærred og farvelagt med vandfarver.
Tror nok lige jeg har skrabet nok point sammen på "god-mor-kontoen" til at jeg kan lade dem æde macdonalds og se tv nonstop hele resten af vinterferien.

2 kommentarer:

Winnie sagde ...

Super dejligt maleri...et meget heldigt familie-medlem som får det.

mette b sagde ...

Det er SÅ flot! Egentlig er det ærgerligt, at I ikke skal beholde det... men så må I jo bare i gang igen :)
For nogle år siden, malede pigerne og jeg også et stort billede til Jons fødselsdag. En eng med blomster og insekter. Det hænger inde i stuen og jeg elsker det!
God søndag