søndag den 26. december 2010

Om verdens bedste julegaver

Det var så den jul - og den var godt nok hyggelig! Det var bare mig, ninjaman, unger, min mor og min moster - og det var hos os, så jeg var ret paranoid over om vi kunne finde ud af at handle ind til jul og alt det der. Vi fik også først ordnet alt det der julenoget to dage før - men vi fik det hele og det blev god mad.
Her er min gavehøst: creme og parfume fra svigerfamilien, bog fra ninjaman og de allerbedste gaver, som krea-Girl har fremstillet eller instrueret søstre i at fremstille: håndsnoet træ til smykkeophæng fra krea-Girl, håndmalet krus fra frk fantastisk og et maleri og en ti-krone fra hulken.
Blev helt rørt over at de havde haft hemmelig gaveproduktion i gang til mig - det plejer at være mig der hjælper dem, så de laver altid kun til andre.
Er de ikke søde?
De var også tålmodige og søde hele juleaften. Julemanden kom tidligt på eftermiddagen med en gave til hver - og hulk var SÅ lettet over der også var en til hende, hun troede nemlig hun havde været for uartig, betroede hun os bagefter. Og mandelgaven fik hun endda også, og var strålende stolt.

Ingen kommentarer: