søndag den 19. december 2010

Om at have hund

Vi har ikke kæledyr - både fordi ninjaman er allergiker, men også fordi vi ikke kan blive enige om hvad vi skulle have, hvis han ikke var. Jeg ville helst have en gnaver - fx en rotte eller et marsvin - ninjaman ville have en hund. Jeg har haft hund som
barn, og har godt kunnet lide lige de hunde vi har haft, men generelt kan jeg ikke helt se pointen med hunde: de savler, slikker sig i skridtet, skal gåes
med hele tiden, have samlet lort op oh lugter af våd hund når de er våde(mærkeligt nok...)
Ind til jeg fandt de her dragter... Jeg synes pludselig godt jeg kan leve med
alt det der, hvis bare min hund var klædt ud som darth vader - jeg kunne endda gå med til at få 10 hunde - men så skulle de også have stormtrooper dragter på allesammen! Forestil dig lige hvad en tyv ville tænke, hvis han brød ind i vores hus, og blev mødt af en hel hær af skridt-slikkende stormtroopers?

4 kommentarer:

Fru Forstad sagde ...

Har du set at der også er lavet baby-klæd-ud-tøj i samme serie? Ved jeg kun fordi en veninde (med hund) og jeg overvejede at lave fælles julekort med vores unger (mig med menneskebarn, hende med en firbenet ven)

Pernille sagde ...

ha ha synes nu også Amidala og Yoda ser gode ud.. mon de kan passe til mine forældres gravhund.....

Anette sagde ...

Som ny hundeejer på 4. måned øver jeg mig stadig ...skulle måske have forsøgt med den her version først.

superheltemor sagde ...

Ja, så godt babydragter, og morede mig meget - men ninjaman synes det er ondt? Mærkelig mand...
Kan man ikke få stiletter til gravhunde, så de kam passe dragterne?;-)
Tillykke med hund Anette, nu ved du så hvad den skal ønske sig i julegave?