onsdag den 21. september 2011

Om sutsko - og bacon-vindere

Først da jeg kom hjem i dag - efter at have været på arbejde, til møde og have hentet unger, gik det op for mig, at jeg har haft mine fedtede, slidte have-crocs på hele dagen...
Smart kjole, makeup - og sutsko...
Det der udearbejdsliv kræver vist lidt tilvænning!

Til gengæld har jeg trukket vinderne af de fede pakker med baconprodukter: klidmoster, lusse og Malene brombleberri - send mig jeres adresser på superheltemor snabela live dk.

4 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

Jubiiii, jeg vandt baconhejs :-D

Shit happens, jeg har lige været en weekend i København med et plukket øjenbryn.

Anonym sagde ...

Nåå.. jeg har da bare prøvet den der med de blå børnehave kirurg-futter til et dyyyybt seriøst bestyrelsesmøde.
Og dirktør spurgte hvad jeg havde på skoene.

Crocs er jo moderne.. Er de ikke?

Fru Forstad sagde ...

Elsker, at det er klidmoster, der har vundet baconpakken.

... pyt med crocs, du havde make up på, det opgav jeg en gang inden jeg blev gravid....

b sagde ...

Jeg har præsteret at gå rundt i to forskellige sko en hel dag... Det kan heller ikke sådan ikke for alvor anbefales.