søndag den 24. april 2011

Om at få ben, før man er klog nok til at have dem

Hvis det var mig der bestemte, ville jeg helt sikkert synes, at babyers ben først skulle vokse ud, når de var kloge nok til at forstå, at vindueskarme er et dårligt sted at kravle...
Superbabys nye hobby( nu hvor den gamle hobby med at lege med ting i skraldespanden er ved at være kedelig) er at kravle lynhurtigt op i vindueskarme, tyre lamper, vaser og rod over skulderen og så kravle hurtige sejrsrunder i vinduet, inden hun enten bliver pillet væk eller falder ned.
Meget irriterende...

3 kommentarer:

Katja sagde ...

Det kan jeg forestille mig. Men hun kan jo kravle! Herhjemme er vores på 10 mdr. mega frustreret over ikke at kunne. Og en frustreret bebs (nu frustreret på 2. måned) er lidt træls i længden. Kunne være genialt med nogen hjul under maven så hun kunne skubbe sig afsted - men så ville benene måske slet ikke komme i brug.... VI undgår dog balladen i vindueskarmene :-)

Mai sagde ...

Uargh, de der glasting i det andet vindue - Det er lidt en cliffhanger at efterlade os med!

ImensViEr sagde ...

Har lige fundet og læst en hel del her på din blog. Og sikke nogle sjove og dejlige historier. Flere gange måtte jeg grine højt. Tak for det :-)