søndag den 1. maj 2011

Om overbetalt rengøringshjælp

Fedt:
At have en 4 årig, der tilbyder at gøre køkkenvasken ren, og skrubber den så den stråler
Knapt så fedt:
At samme 4 årige valgte at ignorere rengøringsmidlet jeg gav hende, og i stedet gøre rent med noget der dufter lidt bedre, nemlig min pissedyre håndsæbe OG håndcreme fra Tromborg, som jeg lige har fået forærende...

Men hey - det er jo arbejdernes kampdag, så nu kan jeg i det mindste have god samvittighed over ikke at underbetale min lille rengøringshjælp.

God kampdag derude!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er sikker på at din vask bliver fuldstændig fedt/skidtafvisende så rengøringen holder i laaang tid!!

Therese sagde ...

Det er bare svært at blive sur i sådan en situation, det var jo i god mening. Jeg blev også noget lang i næbet da min ældste søn for et par måneder siden stolt kom og sagde noget i retning af " se, fint" mens han pegede på sit glinsende ansigt. Han havde valgt at tømme min bøtte med eye gel fra netop Tromborg ud i sin femøre, han havde jo set mor smøre det i krydreren. Ikke fint hvis du spørger mig!